Olipas hassu isä-tytär-pari kaupassa tänään:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hannamaria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä joko nappaan likan kainaloon tai sitten sanon vain heippa ja lähden kävelemään. Kummasti likka lähtee nopeasti perään, kun luulee jäävänsä yksin. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger:
Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:
semmosia ne isät on..mennään siitä,mistä aita on matalin :kieh:

Huomattu on... :heart:

Hah :D Myönnän, meillä toi voisi parin vuoden päästä olla juurikin noin, paitsi, että se "isä" olisin minä, äiti! :D Iskä kun on meillä se "tiukkis" ja mä se "helppo".

Äläpäs yleistä. Meillä tuio ei olis onnistunut kummankaan kanssa. Se rääkyvä lapsi olis tullut kassalle tai ruuat ois jääneet kärryyn ja oltais häivytty ulos

Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:

Äläpäs yleistä. Meillä tuio ei olis onnistunut kummankaan kanssa. Se rääkyvä lapsi olis tullut kassalle tai ruuat ois jääneet kärryyn ja oltais häivytty ulos

Kuules,kyllä ne tavarat pitää laittaa takaisin paikoilleen eikä jättää kärryihin :o
Teillä näin on vissiin käynytkin,en yhtään ihmettele..

Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:

Siis lapsiko saa päättää että jää yavarat kauppaan? No, meillä eivät ole temppuilleet. Mieluummin maanittelen ja puhun kauniisti kun jättäisin lapsen yksin seisoo, tai joutuisin poistuu kaupasta kesken kaiken. Sovimme aina ennen kauppaan menoa josko ostetaan karkkia tai leluja vai ei.

Meillä ovat tasan oppineet että ovat nätisti kaupassa koska tällöin koko kauppareissu jää kesken jä lahdetään saman tien kaupasta vaikka kantaen!Mä en ymmärrä noita uusaviottomia vanhempia laisinkaan!

Yhteistyössä