Olipas herätys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja samperi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

samperi

Aktiivinen jäsen
21.01.2006
32 905
6
38
Heräsin tuossa muutama tunti sitten siihen, että meidän fatsi on täällä meillä..
Höpötteli pojan kanssa..

Tais olla viimenen kerta, kun unohtuu avain yöksi oveen.
Ei se sekään paljoa ajattele, enkä oo ku tuhannesti sanonu, et soittaa ennenkun tulee

ei oo kiva herätä tuollaseen :/

Alkuperäinen kirjoittaja hoplaahoplaa:
:/ voi että, onneksi kumminkin oli vaan hän eikä joku muu.

Tuolleen en osannutkaan ajatella :o
Eli sitä suuremmalla syyllä muistettava se avain ottaa pois.

Rasittaa vaan, ku se välillä tulee tänne, niinkun omistas koko talon :|

Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Alkuperäinen kirjoittaja hoplaahoplaa:
:/ voi että, onneksi kumminkin oli vaan hän eikä joku muu.

Tuolleen en osannutkaan ajatella :o
Eli sitä suuremmalla syyllä muistettava se avain ottaa pois.

Rasittaa vaan, ku se välillä tulee tänne, niinkun omistas koko talon :|

höh. oot siis sanonu hälle asiasta mutta ei usko vai? jopas outoa käytöstä häneltä.

Meille joskus ilmesty kaveri sinä aikana ku olin aamulla suihkussa, olin päästäny koiran ulos ja laittanu oven niin et ei mee lukkoon - kyl hiukan kans kävi mielessä et ei meidän muhve o vahtikoiraa nähnykään. Kuulemma oli vaan heiluttanu häntää ku kaveri oli joutunu yli astumaan.

Kyllä muakin loukkais jos ei tottelisi sun pyyntiä. Ei kenenkään kotiin mennä tosta noin vaan ilman lupaa ja ilmoittamatta. Mutta hei, ihanko totta joku sanoo isäänsä fatsiks :D Ihana!!

Alkuperäinen kirjoittaja tanja:
Kyllä muakin loukkais jos ei tottelisi sun pyyntiä. Ei kenenkään kotiin mennä tosta noin vaan ilman lupaa ja ilmoittamatta. Mutta hei, ihanko totta joku sanoo isäänsä fatsiks :D Ihana!!

Mustakin törkeetä :headwall:

Juu, mutsi ja fatsi mulla on :D Oliskos ruusun ajassa se Illi kuttunu vanhempiaan sillee, ja se kuulosti niin "coolille" sillo :D

Yhteistyössä