Olipas kallista. Paljonko teillä on maksanut kuparikierukan asennus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lisko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

lisko

Aktiivinen jäsen
07.10.2007
1 114
0
36
Kävin yksityispuolella laitattamassa kuparikierukan ja hinnaksi asennuksineen tuli 234 euroa. Mun mielestä melko hinnakas käynti. Mutta kai se sen maksaa yksityisellä? Vai???

Saitko jo kelakorvauksen vai haetko itse? Ihme kallista on kyllä. Kuparikierukka maksaa kai jotain 70 euroa, joten mistä tuo loppu koostuu? Otettiinko papa?

Itse kävin yksityisellä gynellä poistattamassa kierukan ja otin papan ja itse maksettavaksi jäi 105 euroa.

Siitä on jo vähennetty kela. Lääkärinpalkkioksi oli merkattu 100 euroa, kierukan hinnaksi 100 euroa. Bedsideultra (katsoi jälkikäteen, että on kunnolla paikallaan) 30 euroa ja muita toimisto ja laitoskuluja 29 euroa. Vähän jäin ihmettelemään kyllä tuota hintaa. Yksityiselle menin, koska on vaikea järjestää lastenhoitoa, niin tuntui että yksityiseltä saa sellaisen ajan joka sopii omaan aikatauluun. En ehkä enää mene.
Pitäisköhän huomenna soittaa ja kysyä mikä tossa nyt niin hirveästi maksoi.

Niin ja olivat neuvolastakin ehdottaneet kuparikierukkaa, kun en halunnut hormonaalista ehkäisyä.

Alkuperäinen kirjoittaja reija:
Jos meet ehkäisynla:n laittamaan kierukan niin miten se voi maksaa???
Ei ole minulla koskaan maksanut...

Kyllä se kierukka maksaa useimmissa neuvoloissa. Jotkut tarjoaa ekan ilmaiseksi ja jotkut kaikki kierukat. Muuten ehkäisyneuvolan käyttö on ilmaista eli tutkimukset, mutta ehkäisyvälineet maksaa.

kummastakaan en oo maksanu mitään...
ekan sai ilmatteeks ja nyt annoin opiskelijan laittaa niin sen sai ilmaseksi ; D sääty muuten iso summa...olisko ollu 160 euroo hormonikierukka muuten..noin muistasin...

Yhteistyössä