Olipas kiva kaupantäti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rokkimakkara
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Rokkimakkara

Aktiivinen jäsen
13.04.2007
4 821
0
36
Mun piti aamulla mennä suoraan tankille, mutta jotenki se aamu taas meni niin että tuhannen kyytiä piti pyyhältää töihin että ehti ajoissa. Töistä pääsin just ja just tankille, bensa niin vähissä. No eiköhän kylmäaseman mittari vikonu mun korttia, ei yhteyttä (visa electron). Mie siitä viereiseen kauppaan onnistuisko mitenkään nostaa rahaa electronilla, kun bensa loppu siihen tankille. No se ei käyny, tiesinhän mie ettei electronilla saa rahaa nostaa. Mulla iski jo epätoivo, niin kaupantäti sitten ehotti, josko hän lainais mulle rahaa. Lainas 20 euroa, että pääsin jatkamaan matkaa. Huomenna palautan rahan sitten. Mutta oli kyllä ihana täti :flower: =)

Mäkin olen lainannut asiakkaalle omasta pussista rahaa, ku hälle oli vieraat tulossa eikä mitään tarjottavaa ja lompakko jäänyt kotio. Ja seurravana päivänä sain rahat takaisin. Bonuksena hyvä mieli kummallakin :)

tästä tuli mieleen eräs nolottava tapaus
meillä oli miehen kesäloman jälkeen erittäin tiukkaa rahasta ja päätimme käydä ostaa ruokaa miehen plussaluotolla koska siellä oli satanen käyttövaraa.
No mentiinpä Jumboon ja keräiltiin ostoksia rauhassa lasten kanssa , sitten mentiin kassalle, summa oli jotain 75 euroa ja mies tarjosi sitä plussaluotto korttia, mutta kassa sanoo että kone ei sitä hyväksy, kysyi meiltä että onko meillä muulla tilillä käyttövaraa mutta sepä olikin ainoa tili jolla oli
Oli menny plussaluoton kortista aika umpeen, jo pari kuukautta aiemmin mutta ei mies ollu hoksannu tarkistaa.
Kassa soitteli pari puhelua ja kuulin kuinka kertoi meistä että lapsi perheelle kävi näin ja noin. No me saatiin ne ostokset kotiin, ja jouduttiin lainaa rahaa sit siihen että illalla vietiin se summa takaisin kauppaan.

Tosi reilusti teki kassatäti, ja kiittelin paljon, tuli hyvä mieli

Miksi electronilla ei muka saisi nostaa rahaa? Tiedän useammankin paikan missä näin tehdään kun lähiseudulla ei ole automaattia ja ihan julkisesti ovessa mainostavat tätä palvelua.

Yhteistyössä