Olipas ne vaan varsinaiset pippalot juu...

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
:D http://kaksplus.fi/keskustelu/t1668073 Tuossa jo päivällä kirjottelin niistä... Mies lähti vielä kuskaamaan baareihin porukkaa, mie jäin kyytistä ja oottelen että se tullee kans ja päästään viettään ihan kahestaan iltaa :heart:

No mut lopputulos häistä oli, että morsian oli karkuteillä, sulhanen sammunu ko saunalyhty vessaan housut kintuissa, känninen anoppi jatko reuhaamista pitkin iltaa ja joku oli sille lävässy jeesusteippiä suun etteen, tuloksena että se rouva riekku teippi suupielestä roikkuen monta tuntia.... :laugh:

Viinakset ko loppu kesken niin jostaki piilokamarilta sitä kuskattiin lissää ja porukka senku jatko bilettämistä, minun mies on toiminu lähinnä kuskin hommissa koko illan ainoana selväpäisenä miehenä, ja mie olen istunu seinäruususena juhlapaikan nurkassa ja kuunnellu akkojen kälätystä ja siitä syystä, etten juonu alkoholia, sain lempinimen "typerä lehmä". :xmas:

Väsyttää. :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Häistä taidetaan puhua vielä pitkään :laugh:

Varmasti :xmas: Mikäli sielä kukkaan muistaa yhtään mittään koko päivästä...

Onneksi te muistatte.
Kun vielä jollain olisi ollut videokamera :whistle:

Olihan sielä, ammattikuvaaja, seki kyllä käveli seiniä pitkin jo seittämän aikaan :D

:D http://kaksplus.fi/keskustelu/t1668073 Tuossa jo päivällä kirjottelin niistä... Mies lähti vielä kuskaamaan baareihin porukkaa, mie jäin kyytistä ja oottelen että se tullee kans ja päästään viettään ihan kahestaan iltaa :heart:

No mut lopputulos häistä oli, että morsian oli karkuteillä, sulhanen sammunu ko saunalyhty vessaan housut kintuissa, känninen anoppi jatko reuhaamista pitkin iltaa ja joku oli sille lävässy jeesusteippiä suun etteen, tuloksena että se rouva riekku teippi suupielestä roikkuen monta tuntia.... :laugh:

Viinakset ko loppu kesken niin jostaki piilokamarilta sitä kuskattiin lissää ja porukka senku jatko bilettämistä, minun mies on toiminu lähinnä kuskin hommissa koko illan ainoana selväpäisenä miehenä, ja mie olen istunu seinäruususena juhlapaikan nurkassa ja kuunnellu akkojen kälätystä ja siitä syystä, etten juonu alkoholia, sain lempinimen "typerä lehmä". :xmas:

Väsyttää. :snotty:

Minä olin aikoinaan häissä ja siellä porukka alkoi juomaan boolia, muuta juomista ei ollut, autolla tulijat sai olla kuivin suin kuten lapset. Morsian sammui heinäpellolle tennarit pystyssä ja sulhanen oli saunan pukuhuoneeseen sammunut. Et kyllä tuommosia häitä on.

Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
:laugh: :laugh: ikimuistoiset juhlat, jos niistä joku nyt jotain muistaa...

Näinpä. Mie olen kyllä ikionnellinen että minun omat häät, kumpasetki aikanaan, on menny ihan nätisti, ilman suurempia häslinkejä... Varmaan melkein jokasiin häihin mahtuu joku örvelö mut näissä häissä tuntu olevan jokanen jonku sortin örvelö :whistle: Ja niih, miehen isän puolen sukua, suurin osa alkoon meneviä ILMEISESTI (muitten vieraitten geeneistä en uskalla sanoa mittää ), kuten se minun appiukkoki oli... Mut minun mies on vissin periny juomageenit äitiltänsä ko ei juurikkaan alkoholiin koske.

Mut varmasti kaikilla oli mukavaa, paitti mulla :D

En ole muissa ryyppäjäis häissä ollut ja kyllä tuoltakin tyttöjeni kanssa läksin boolin tarjoilun alettua kotia, ettei tarttenu kuunnella ku en ryyppää. Omat hääni aikoinaan oli raittiit ja siksi varmaan iki muistoiset. Eipä tuo ukko ole viinan perso, enempi aina ollaan kuskin virassa.

Olihan sielä, ammattikuvaaja, seki kyllä käveli seiniä pitkin jo seittämän aikaan :D

:laugh: :laugh: ensin sille maksettiin, että tulee kuvaamaan, pian sille maksetaan, ettei vaan julkaise ainuttakaan kuvaa häistä ja on kuin ko. häitä ei olisi koskaan ollutkaan. :D

Alkuperäinen kirjoittaja AlterEgo:

:laugh: :laugh: ensin sille maksettiin, että tulee kuvaamaan, pian sille maksetaan, ettei vaan julkaise ainuttakaan kuvaa häistä ja on kuin ko. häitä ei olisi koskaan ollutkaan. :D

Voipi olla, yrittääköhän ne lahjoa meijätki, kyllä meijänki kameraan tais viitisenkymmentä otosta tallentua :saint:

Yhteistyössä