...kun pitäis alkaa miettimään miehelle syntymäpäivälahjaa. Ja mä oon aina yhtä huono siinä!
Yleensä oon ostanut jotain teknistä vempainta, tietokoneeseen yleensä. Nyt haluisin jotain erilaista. Studiokuulokkeet kävi mielessä mutta sitten aikani kun katselin netistä kuulokkeita huomasin, että hyvät studiokuulokkeet vaatii rahaa vähintään 100-150e eikä se nyt ihan ole budjetissa :snotty:
Sanokaa siis mitä voisin ostaa! Kamala stressi kun oon aina niin huono keksimään ja nyt tajusin, että aika loppuu pian kesken
Tänä vuonna se vois olla jotain erilaistakin joten kaikkia ehdotuksia otetaan vastaan! Semmonen kävi mielessä, jos jostain saisi tilattua vaikka pyyhkeen tms. oma valitsemallaan kuvalla/tekstillä niin semmoinen vois olla ihan kiva myös. En vaan löytänyt kuin yhden sivuston mistä saisi tilattua ja siellä ei ollut sopivia kuvia ollenkaan. Tiedättekö te joitain sivustoja, josta sais tilattua?
Lahjan budjetti olis ehkä korkeintaan 50e.
Yleensä oon ostanut jotain teknistä vempainta, tietokoneeseen yleensä. Nyt haluisin jotain erilaista. Studiokuulokkeet kävi mielessä mutta sitten aikani kun katselin netistä kuulokkeita huomasin, että hyvät studiokuulokkeet vaatii rahaa vähintään 100-150e eikä se nyt ihan ole budjetissa :snotty:
Sanokaa siis mitä voisin ostaa! Kamala stressi kun oon aina niin huono keksimään ja nyt tajusin, että aika loppuu pian kesken
Lahjan budjetti olis ehkä korkeintaan 50e.