Olis vissiin aika kasvaa isoksi! :D *turhis*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
Ostin Lindexin lastenosastolta ittelleni toppeja, sellasii ei niin paljastavia mitä voi sit lämpimillä ilmoilla pitää duunissa ku ulkoillaan. Kattelin siel sit että toi 158/165 on varmaan hyvä koko, otanpas noita.. Niitä sai 3 kahden hinnalla eli 10? tuli hintaa niille.

Aamulla nykäsin yhen päälle ja totesin että hemmetti, näähän on isoja.. :laugh: :laugh: Kyllähän noi ny menee mut kuitenki.. :D

Täytynee viel käydä kattoo et onks siel jotai pienempää kokoo.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Platina:
:whistle: Mulla myös sopii lindexin topit :D Koko 158/164... Onpa niitä muutamat tullu ostettua. Samoin takeista sopii 170cm :D

Joo mä oon enemmältiki sieltä ostellu, just tuota kokoo. Ja 158/164 noi topitki on eikä mitää 146.. :laugh: 170 senttinen ois ollu jo mekko :D

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
:D

Lastenosastolta minäkin ostan. Mutta sentään vähän isompia. ;)

Nii ja noi lasten vaatteet on sitä paitsi halvempiaki!! :D

Ostin mä yhen collegetakinki, just duunia varten, mustan jossa on joku kuvio tos rinnas.. Äijä tuumas että pissistakki!! :o |O Se mikää pissistakki ole.. :snotty: :D

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
:D

Lastenosastolta minäkin ostan. Mutta sentään vähän isompia. ;)

Nii ja noi lasten vaatteet on sitä paitsi halvempiaki!! :D

Ostin mä yhen collegetakinki, just duunia varten, mustan jossa on joku kuvio tos rinnas.. Äijä tuumas että pissistakki!! :o |O Se mikää pissistakki ole.. :snotty: :D

:laugh: :laugh:

Hekaa odottaessani ostin äitiysvaatteetkin lastenosastolta ja äijä kommentoi, että en ole ihan varsinaisesti enää teiniäiti. :D

Kumpi pahempi, pissis vai teiniäiti?

Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:
Hitto kun harmittaakin olla näin jumalattoman harteikas ja just piirun verran liian pitkä ja rintava noihin lastenvaatteisiin... Ne on niin paljon kivempia ku aikuisten xD

Mä oon sen verran laihtunu ja kuihtunu etten oo enää niin tissevä, aikasemmin ei löytäny mistää hyvännäkösiä paitoja. Nyt löytää! :D

sain naapurin 8-vuotiaalta housuja itselleni ja pari kivaa paitaa =) tosin ikää mulla on jo 26... mutta sille sentään ostetaan vaatteet aikuisten osastolta... jonmpi kumpi meistä taitaa olla liian iso =)

Uusimmat

Yhteistyössä