Meillä oli vähän tätä samaa meininkiä alkuaikoina, mies niin mustis kun vaan olla ja voi. No sen arvaa mitä tulee kun toinen osapuoli on hirmuisen sosiaalinen ja puhelias ja avoin persoona.
Aikani menojani ja tulojani kellon mukaan selittelin, jos en selittänyt, oli mulla jotain salattavaa, ja jos kerroin, siinä oli jotakin selityksen makua. Vetäydyin jopa sivummalle jos jossakin porukassa oltiin, etten antaisi syytä mustasukkaisuudelle, mutta eipä se itään auttanut, aina oli jotakin syytä.
Sitten mulla vaan tuli mitta täyteen, sanoin ihan suoraan, että sulla on ongelma ja minä en pysty sitä sun puolesta ratkaisemaan. Tästä eteenpäin en menoja sen ihmeemmin sulle selvittele, enkä aikataulja luo, toki siis ihan normaalit mwenen vaikka Sirkulle ja tulen joskus seiskan aikoihin, ja jos huomaa, että nyt venähtää, niin toki koen asialliseksi ilmottaa, että menee vielä jonkun aikaa.
Jos ja kun tämä rupeaa tuottamaan sulle ongelmaa, älä tulle tivaamaan ja epäilemään, mene vaikka tonne metsään juoksemaan ja potkimaan puita, kunnes olet saanut tilanteet itsellesi selviksi ja alat ymmärtämään, ettei toista voi vahdata ja tentata jatkuvasti.
aikaa se vei, mutta enää ei ole aikoihin tarvinnut menojaan lokikirjaan merkata, toki huomaan joskus ilmeestä, että jaahas taitaa isäntää vähän arveluttaa, että mitäs nuo nyt jutskailee, mutta ei siitä mulle kyllä avaudu.
Myös mun ukkeli sanoi, että pelkää menettävänsä mut, johon myöskin sanoin, että tuolla tyylillä voit olla varma, että ennemmin tai myöhemmin mä lähden.
Kysyin myös, että entä jos nyt menen ja petän, mitä luulet sen auttavan, tuskin ainakaan lopetat tota touhua, joten kannataako ihan oikeasti uhrata aikaansa tuollaiseen.