Olisiko aivan noloa kysyä mieheltä näin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja unsure
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

unsure

Vieras
Siis kysyä mieheltä suoraan uskooko hän että meidän välille voisi vielä kehittyä jotain?

Kyseessä on mies, jonka kanssa melkein petin silloista poikaystävääni. Välillämme oli hyvin suuria tunteita, ei pelkkää fyysistä vetovoimaa mutta en halunnut pettää. Nyt vapaana naisena haluaisin kokeilla suhdetta hänen kanssaan, mutta en tiedä haluaisiko mies. Olemme facebookissa kavereita, kuulumiset vaihdettu (hänkin vapaa) ja hän kommentoi usein juttujani, mutta ei sen enempää. Antaako se minusta epätoivoisen kuvan jos kysyn suoraan? Asumme tällä hetkellä eri kaupungeissa niin tapaaminen ei ole onnistunut.

riippuu kyllä hirmusesti miehestä ja siitä teidän historiasta. Jos epäröit, niin etkö ensin vähän viattomasti flirttais ja katsois mihin päin semmonen vie. että vaivaantuuko vai heittääkö lisää vettä myllyyn?

Hän oli aivan ihana :heart: . Kiltti, hauska, huomaavainen jne. Vietimme silloin paljon aikaa yhdessä ja hän lopulta kutsui minua rakkaaksi ja minä tavallaan leikin hänellä vain. :ashamed: Luulen, että loukkasin häntä, koska en ole nähnyt enkä kuullut hänestä sen koommin ja tästä on yli 5 vuotta aikaa. Silloinen poikaystäväni kohteli minua huonosti mutta tyhmänä en häntä halunnut jättää. En jotenkin uskalla flirttailla, koska en tiedä onko hänellä mitään meneillään tällä hetkellä, en halua sotkea hänen kuvioitaan. Olisi pitänyt jo silloin ymmärtää hyvän miehen arvo mutta se huonostikohteleva renttuhan oli lopulta kiinnostavampi. Nämä nyt ovat vain minun ajatuksiani, en tiedä tämän toisen miehen todellisista ajatuksista. Harmissaan hän oli kun ei siitä tullut mitään ja sanoi minun merkinneen hänelle paljon.

No ei nyt varmaan kannata ihan suoraan kysyä.. säikähtää vielä ;)
Ehdota tapaamista.. asiat selviää parhaiten niin. Jos ei ole innostunut tapaamisesta, niin sitten ei ole sinustakaan kiinnostunut. Tapaamisen aikana varmaan huomaat onko teidän välillä vielä sellaista "sähköä". Pidetään peukkuja =)

Kuule, aikuisten ihmisten kesken ei ole noloa kysyä. Sittenpähän se selviää. Ei ota jos ei annakaan, lakkaa kalvamasta. Kysyminen ja vastaaminen on aikuisten ihmisten tapa selvittää, miten asia on. Tai ainahan sä voit lähettää jollekin sen kaverille tekstarin tai face-viestin ja pyytää että se kaveri kysyy, alkaisko se sun kaa --- jos toimintapa tuntuu jotenkin fiksummalta.

Sitäpaitsi, miehet on sen verran sokeita ja yksinkertaisia, että on turha yrittää mitään verhottuja konsteja, katseita tai vihjaisuja. Ne ei kertakaikkiaan tajua niitä, ne ei näe ja jos ne näkee, ne ei ymmärrä.

Ei. Mä iskin viimeisen naulan arkuun kypsässä 17 vuoden iässä (kun molemmat miehen kanssa oltiin kiinnostuneita toisistamme mutta kumpikaan ei saanut aikaiseksi varmentaa tunteita) sillä että kun kuulin että mies oli limudiskossa vikitellyt puolitosissaan jotain muuta tyttöstä, niin suutuspäissäni otin puhelimen siltä seisomalta käteeni ja soitin sille ja huusin luurin että MÄ KUN LUULIN ETTÄ MEILLÄ OLI JOTAIN!!! Mies siinä sitten mutisee että niin kai meillä sit on jotain, mennääkö kahville..? Ja loppu onkin historiaa. :heart:

Niin minäkin ajattelin, että suoraan kysymällä saisin parhaiten tietää kannattaako elätellä mitään toiveita enää. Juuri katsoin, että meillä ei ole välimatkaakaan kuin 200km eli tapaamisen pitäisi kyllä onnistua.

Yhteistyössä