A
ap
Vieras
Eli poika hieman elle 3v, isä ja poika tapaavat 2 kertaa vkossa ja joka toinen viikonloppu poika on yhden yön isällään. Poitsu asuu minun ja uuden mieheni kanssa. Valitettavasti tilanne se, että nykyiselle miehelle ei tällä paikkakunnalla ole oman alansa töitä, n. 300km päästä alkaisi ehkä jopa löytymään jotain hommia. Tiukkaa tekee, kun mies työttömänä ja minun tuloni kotihoidontuki. Ollaan muuttoa mietitty, mutta olisikohan se edes "virallisesti" sallittua? Pojan isä kyllä häpeilemättä selvitti lastenvalvojalla viimeksi, että hakenut 500km päähän ylipistoon ( !) .
Hieman pelottaa, että minun on äitinä "pakko" pysytellä samalla paikkakunnalla, mutta lapsen isällä on "mahdollisuus" silti muuttaa kauas pois, vaikka se lopettaisi poikansa tapaamiset lähes kokonaan.
Nykyinen mieheni harkinnut uuden ammatin lukemista. Itse lähden vetämään viimeiset tunnit kesken jääneestä koulusta syksyllä, mutta opiskelu aikakin olisi pärjättävä.
Hieman pelottaa, että minun on äitinä "pakko" pysytellä samalla paikkakunnalla, mutta lapsen isällä on "mahdollisuus" silti muuttaa kauas pois, vaikka se lopettaisi poikansa tapaamiset lähes kokonaan.
Nykyinen mieheni harkinnut uuden ammatin lukemista. Itse lähden vetämään viimeiset tunnit kesken jääneestä koulusta syksyllä, mutta opiskelu aikakin olisi pärjättävä.