Olisiko sinulle tämä ok?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Jos sinulla olisi ystävä jonka olet tuntenut pitkän ajan takaa ja huomaisitte kasvaneenne kliseisesti ns. erillenne.
Yhteistä ei juuri olisi ja ystävä lähinnä ärsyttäisi,olisi loukannutkin monia kertoja.
Olisiko ok jos sitten miehenne ystävystyisi lähemmin tämän ystäväsi/ex-ystäväsi kanssa ja he jatkaisivat yhteydenpitoa keskenään vaikka te ette?
Soittelisivat ja tapaisivat ja ystäväsi/ex-ystäväsi tulisi kotiisi ns. tapaamaan miestäsi vaikka pintapuolisesti vaihtaisikin kanssasi kuulumisia.

Mies ei näe asiassa mitään ongelmaa.
Hän sanoo etten voi määrätä kenen ystävä hän on(mikä on tietysti tottakin).
Aina kun kerron tästä ystävästi jotakin negatiivista, mies alkaa puolustella tätä ystävää ja ylistää miten loistotyyppi hän on ja ettei varmasti ole tarkoittanut mitään pahaa.

[QUOTE="vieras ap";28463329]Naispuolinen on tämä ex-ystävä ja nainen olen itsekin..[/QUOTE]

No, en kyllä suoraan sanoen hyvällä katso jotain uusia omia naisystäviä. Ehen.

No, en kyllä suoraan sanoen hyvällä katso jotain uusia omia naisystäviä. Ehen.

Vaikeaksi tämän tekee se että ystävä on ollut kuvioissa monta vuotta mutta minun ystävänäni ja samalla toki asiallisissa väleissä myös miehen kanssa joten uudesta tyypistä ei ole kyse.
Nyt ovat sitten joku aika sitten lähentyneet ja kun meidän välit ovat viilenneet, tilanne kääntynyt niin että he ovat ystävystyneet.

Itse olen tuossa tilanteessa ollutkin, jopa niin että oli miehen kanssa siinä paha parisuhdekriisikin päällä. En vetänyt herneitä nenään, kyllä se on miehen asia pitää ne rajansa siinä ja jos/kun niitä ei ylitetä niin miksikäs se minua häiritsisi? Sittemmin itsekin lähennyin uudestaan tämän ystävän kanssa.

Yhteistyössä