Olisiko tämä takki passeli 6 v pojalle (linkki)?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kurkkunaamio
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihan kiva pojalle. Kannattaa olla nopea, eli osta pian, ennen kuin loppuu. Itse tilasin puoleen hintaan samaisesta paikasta Kavatin vedenpitävät kengät eilen illalla. Nyt tänään oli jo koko 30 (lapseni kengän koko) myyty loppuun ja enää 33.sta ylöspäin kokoa jäljellä....

Se karvahuppu on ainakin täällä Helsingissä päin trendikäs ja räp :)
Ostaisin jos raaskisin pihakäyttöön ostaa. Meillä ticketin vk-asu se lime ja kyllä pikkasen ahdistaa minkänäköinen se on pihaleikkien jälkeen..

Se karvahuppu on ainakin täällä Helsingissä päin trendikäs ja räp :)
Ostaisin jos raaskisin pihakäyttöön ostaa. Meillä ticketin vk-asu se lime ja kyllä pikkasen ahdistaa minkänäköinen se on pihaleikkien jälkeen..

Okei, hyvä tietää, että se on nyt vähän niinkui in. :D Mä olen näistä "nuorison" vaatemuodeista ihan pihalla. Yht'äkkiä tuntuu, että poika ei olekaan enää pikkupoika, vaan pitäisi olla jotain "koululaisen näköisiä" vaatteita. Pistänpä tilaukseen. Ainoa miä tässä vielä häiritsee, on se, että siinä ei puhuta teipatuista saumoista, kuten tyttöjen vastaavantyyppisessä takissa. Eli onko tämä yhtä hyvää tekoa, vai joku "halpisversio", herää kysymys.

Tyttöjen vastaava, takki, lukee "teipatut saumat":
Ticket To Heaven -takki / Lapset. Lämmin vuori

Yhteistyössä