Olisikohan hyvä kanakeitto alla olevalla ohjeella? mitä luulette?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
1,5 l

vettä
1 tl suolaa
0,5 dl pitkää riisiä
1 punainen paprika
1 vihreä paprika
1 sipuli
0,5 kesäkurpitsaa
2 rkl kasvisöljyä
1 tl currya
0,5 tl basilikaa
0,5 tl meiramia
1-2 valkosipulin kynttä
300 g marinoituja
broilerisuikaleita
1 dl pakastemaissia
1 rasia (170g) maustettua tuorejuustoa
(esim. paprika-sipuli)

Mä teen juuri tuolla ohjeella ja hyvää on :) Meiramia en tosin ole laittanut, ei ole ollut kaapissa ja juustona olen käyttänyt koskenlaskijan paprikaa. Ja ihan marinoituja ovat broilerinpalat olleet.

varmaan ihan hyvää,mutta laittaisin marinoimattomia broiskusuikaleita ja tuorejuuston vaihtaisin koskenlaskijaan,meiramia en laittais kun en siitä tykkää,chiliä varmaan hiukan laittaisin.

[QUOTE="vieras";22214000]Mä teen juuri tuolla ohjeella ja hyvää on :) Meiramia en tosin ole laittanut, ei ole ollut kaapissa ja juustona olen käyttänyt koskenlaskijan paprikaa. Ja ihan marinoituja ovat broilerinpalat olleet.[/QUOTE]

Oletko laittanut sen ihan koko köntin paloina keittoon? Sorry tyhmät kysymykset :)

"Oletko laittanut sen ihan koko köntin paloina keittoon? Sorry tyhmät kysymykset "
Olen juuston pilkkonut pieniksi paloiksi, kestää hiukan aikaa, että sulaa kunnolla :)

pakko oli tulla kertomaan että wauuuu minkä makuista, aivan mieletöntä!! Laitoin tuorejuustoksi paprika-chili tuorejuustoa - todella hyvää!! Varmasti jäi meidän ruokalista suosikiksi..

Yhteistyössä