Olisikohan törkeää, kehtaisitko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja olenko ihan possu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

olenko ihan possu

Vieras
Eli tilasin tuossa jonkin aika sitten ellokselta tavaraa ja paketti on vielä hakematta kun tuli perjantaina viesti enkä ole nyt vielä kerennyt sitä hakemaan,
ja nyt kun viikonloppuna tuli se -50% jo ale hinnoista pois innostuin tilaamaan uudelleen
(ja se paketti tuli tänään, siis se viesti)
ja otin sen primium asiakkuudenkin :D

Nyt mietin että kehtaanko hakea vain tämän paketin jossa maksan sen primium asiakkuuden ja annan tuon toisen mennä takaisin ja kun tulin hiukan katumapäälle.
Kun nuo paetithan haetaan meillätuosta siwasta että jos se myyjä alkaa siinä sitä pakettia tarjoamaan niin miten sen sitten sanoisi että en ota kuin tämän paketin missä siis se primium asiakkuus.

No jos jätät sen paketin vain lunastamatta, niin hyvin äkkiä käy niin, ettei sun tarvii tilata ellokselta vastaisuudessa mitään. Haet molemmat ja paat sen toisen takas.

Minä oon joskus jättänyt hakemata elloksen paketteja ja hyvinhän nuo mulle vielä tavaraa lähettää.

Harvoin ellokselta kaikki tavarat samassa paketissa tulee vaan aina on jälkitoimituksena jotakin niin en jaksa niitä jälkitoimituspaketteja noutaa.

hmm, kai se on sitten otettava molemmat ja palautettava se toinen :/
Hitsi kun harmittaa että menin tilaamaansilloin aijemmin
koska nyt viikonloppuna sain edullisemmin ja vielä lisäksi otin tuon primium asiakkuudenkin siihen :)

[QUOTE="aapee";28121214]hmm, kai se on sitten otettava molemmat ja palautettava se toinen :/
Hitsi kun harmittaa että menin tilaamaansilloin aijemmin
koska nyt viikonloppuna sain edullisemmin ja vielä lisäksi otin tuon primium asiakkuudenkin siihen :)[/QUOTE]

Olen itse siwassa töissä ja moni asiakas on tehnyt nyt noin. En ole katsonut heitä yhtään kummoksuen. Mutta jos nimenomaan haluat vain sen toisen paketin niin ole hyvä ja anna paketin koodi kassahenkilökunnalle äläkä vaan sano "minulle olisi pitänyt tulla paketti tänne". Noin jos sanot niin sitten se menee arpomiseksi, että kumpikohan se oikea paketti onkaan

Yhteistyössä