olisin sisustamassa lastenhuonetta..vinkkejä kehiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nättitähti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nättitähti

Aktiivinen jäsen
14.08.2007
4 291
0
36
lastenhuone on iso,ja se pitäis jakaa tytölle ja pojalle.
en oo oikein löytäny mitään kuvia lastenhuoneista mistä sais vinkkejä,
löytyiskö teiltä?
näyttäiskö ihan tyhmältä jos tytön puoli olis punainen prinsessamainen ja pojan sininen ja jotain autojuttuja?
ikeasta oon kattellu ihania kalusteita johon kuuluu punanen ja sininen sänky,mutta nyt mietin et oisko joku kiva kerrossänky parempi...

Meillä on tuttu, tylsä ja turvallinen Nalle Puh-teema tytön ja pojan yhteisessä huoneessa.
Poika ei vielä nuku ko. huoneessa (nukkuu äipän kainalossa :heart: ) mutta joskus alkuvuodesta saa siirtyä sinne, silloin hankitaan kerrossänky.

Alkuperäinen kirjoittaja nättitähti:
musta tuntuu et se kerrossänky näyttäis tyhmältä jos se ei oo toinen sivu seinässä kiinni. pitäis nähä kuvia =)

Mun kaverin tytöllä ja pojalla oli kerrossänky tilanjakajana isossa lastenhuoneessa, ja se ei ollut tyhmän näköinen.
Toinen vaihtoehto voisi olla joku kapea kaapisto jakamassa tilaa. Taikka sellainen lokerohyllykkö.

Tilaahan voi jakaa vaikka verhoilla tai hyllyköillä jos ei väliseinää halua ruveta rakentamaan. :)
Mä taitais kyllä laittaa omat sängyt kuitenkin, elleivät ole suht pienelä ikäerolla.
Me juuri tehdään pojan huoneeseen täydellinen remontti ja maalit justiin haettiin, yksi seinä tulee lähes mustalla, yksi osio kauniilla oranssilla ja kaksi suurinta seinää vaalealla harmaalla. :)

Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Tilaahan voi jakaa vaikka verhoilla tai hyllyköillä jos ei väliseinää halua ruveta rakentamaan. :)
Mä taitais kyllä laittaa omat sängyt kuitenkin, elleivät ole suht pienelä ikäerolla.
Me juuri tehdään pojan huoneeseen täydellinen remontti ja maalit justiin haettiin, yksi seinä tulee lähes mustalla, yksi osio kauniilla oranssilla ja kaksi suurinta seinää vaalealla harmaalla. :)

mä haluisin maalata seinät,mutta asutaan toistaseks vuokralla ja on tapetit.
meillä on muksuilla 3v ikäeroo.

Alkuperäinen kirjoittaja nättitähti:
sellanen pitkähkö ja matalahko "kaappi" ois kiva,missä olis lokerot kummallakin puolella..onkohan sellaista keksitty.. :D

On....sellaisen lokerikkohyllyn, jossa on kaksi lokeroa rinnakkain, voi nääs laittaa kyljelleen =)

Meillä esikoinen VAATII kerrossängyn, ja pikkuvelikin menee innosta hihkuen päiväunille päiväkodin kerrossänkyyn, eli miksei menisi kotonakin :). Lasten ikäero on lähes tasan kaksi vuotta.

Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:

Meillä esikoinen VAATII kerrossängyn, ja pikkuvelikin menee innosta hihkuen päiväunille päiväkodin kerrossänkyyn, eli miksei menisi kotonakin :). Lasten ikäero on lähes tasan kaksi vuotta.

No teillä on suht pieni ikäero, joten toimiikin varmaan hyvin. :) Ja makuasia tietysti, lähinnä ajattelin että jos huone muutenkin ns. jaetaan niin omat sängyt olisivat kivat.

Just tuota kodinkääntöpiirin linkissä ollutta juttua mä oisin kans ehdottanu. Toinen helppo niksi on kiinnittää verhokisko kattoon ja laittaa sellaset voilee yms. verhot väliin, että ei mee pimeäksi huone.

myös tällanen ois aika kiva http://minreklame.ipapercms.dk/JYSK/FI/FINAARS07vfdslkkls/

tuossa siis noi avo lokerikot. jos kuvasto aukes sivulta 40-41 tuosta linkistä :)

Meillä on tyttö ja poika samassa huoneessa 6v ja 2v, ollaan sisustettu aika neutraalisti ja sit molempien sänkynurkkaukset omanlaiset. Eli pojalla nalle puhia ja traktori juttuja tauluina, tytöllä prinsessa ja kukka juttuja tauluina. Tarkoitus ois joko jakaa tuo huone verholla tai siirtää toinen eriin huoneeseen tässä vuoden päästä.