Olisitko antanut miehelle tässä tapauksessa - kyse siis seksistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Suhde ollut pietemmän aikaa päin helvettiä.
Kihlaus purettu noin 3viikoa sitten eikä juurikaan puhuta toisillemme.

Seksiä ollut 2/2010 ja sitä ennen 9/2009 ja 8/2009 eli tasan 2 kertaa viimevuonna.
Ite haluaisn mutta mies ei ja miehen halusta ollan noikin kerrat harrastettu seksiä kun ite yritän tehdä aloitetta niin ei häntä kuulemma haluta, kiinnosta.

Tänään oli töissä ja tuli viesti että Pillu tekis hyvää tänään.

Vastasin että en ole puutees vaikka oikeesti olenkin ja olen todella kärsinyt mutta nyt olen menettänyt mielenkiinnon fyysisesti täysin mieheen ja mua ei kiinnosta seksi kun suhde on muuten perseellään.
Eikä se seksi ois mitään muuttanut vaan tilanne ois sama taas.

Olen kyllä ylpeä että en langennut antamaan vai oikso pitänyt.
sillä en ois pystynny varmaankaan rakastelee miehen kanssa kun tietäen mikä tää tilanne on.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Vastaus on tuossa, en antaisi ja ihmettelisin mitä tekisin vielä tuollaisen ihmisen kanssa yhdessä.

Tarttis olla suhde hieman eri tasolla ennenkuin antaisin parastani...
Ja jos jutut on tuota luokkaa miehellä, niin suosittelisin hakeutumaan tasokkaampaan seuraan, lopullisesti. Ei ole arvoisesi tuo ihminen. Löydät paremman. Takuu-varmasti.

Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:
Mä heitän lisäkysymyksen: Mikä on mielestänne oikea tapa lähestyä naista, kun miehen tekee mieli ja nainen on vähemmän halukas?

No jos mies tietää naisen olevan vähemmän halukas, ainoa oikea tapa on jättää lähestymättä.

Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:
Mä heitän lisäkysymyksen: Mikä on mielestänne oikea tapa lähestyä naista, kun miehen tekee mieli ja nainen on vähemmän halukas?

No jos mies tietää naisen olevan vähemmän halukas, ainoa oikea tapa on jättää lähestymättä.

Olla romanttinen-TIETENKIN! Hellä hyväily niin avot!

Mies ei vaan näytä tajuavan että homma ei toimi näin, asiasta on puhuttu montakin kertaa mutta mitään muutosta ei ole tullut enkä mä enään uskaltaunut häntä lähestyy kun pelkäsin torjutuksi tulemista.
Meillä on onneksi molemilla omat kämpät ei siis virallisesti asuta yhdessä joten kunhan se tajuaisi ja ottais kamansa ja lähtis muuten mä joudun ne heittää ulos ja ukon myös.

Syy varmaan tähän silmät ummessa oleiluun on mun puoleta se että olen nyt lomalla ja vasta tajunnut konkreettisesti tilanteen kun muuten koko viime syksy ja kevät meni töissä tiuhaan tahtia etteä kerennyt edes kunnolla asiaa miettiä.

Alkuperäinen kirjoittaja noh:
Sun pitää kerota miten asiat on eikä vain "odottaa että mies tajuaa"... -.-

Mä tiedän omasta kokemuksestani, että kertominen ei aina auta. Ei vaikka monta kertaakin ottaisi asian puheeksi. Mutta jos ap ei ole sitä tehnyt, ehdottomasti pitää yrittää jutella ihan ensimmäiseksi.

.....

Tänään oli töissä ja tuli viesti että Pillu tekis hyvää tänään.

...

Ootko varma ettei lähettänyt viestiä väärään numeroon?

No en olisi antanut, mutta en osaa kuvitellakaan tilannetta, jos suhteemme olisi ollut noin paha ja sitten - mitä reilun vuoden kuluttua, mies laittaisin jonkun noin tökerön viestin. Tuollainen suora asiaan meneminen on kyllä ihan hauskaa toisinaan toimivassa suhteessa, mutta huonossa sellaisessa helvetin huono vitsi. Yleensä en tällaista sano, mutta nyt sana: Jätä nyt se mies jo ihmeessä...on jo aika!

Nykyajan naiset ei kauaa katselle miestä, joten jätä se äläkä enää ole tekemisessä. Itse olen saman miehen kanssa ollut 26v ja seksiä ei ole ollut enää vuosiin, olen nyt 43v ja en edes kärsi tilanteesta. Mies katselee panokuvia netistä ja runkkaa, minun kanssa ei seiso koska olen aikas ruma nykyään:)

Yhteistyössä