V
vieras
Vieras
Suhde ollut pietemmän aikaa päin helvettiä.
Kihlaus purettu noin 3viikoa sitten eikä juurikaan puhuta toisillemme.
Seksiä ollut 2/2010 ja sitä ennen 9/2009 ja 8/2009 eli tasan 2 kertaa viimevuonna.
Ite haluaisn mutta mies ei ja miehen halusta ollan noikin kerrat harrastettu seksiä kun ite yritän tehdä aloitetta niin ei häntä kuulemma haluta, kiinnosta.
Tänään oli töissä ja tuli viesti että Pillu tekis hyvää tänään.
Vastasin että en ole puutees vaikka oikeesti olenkin ja olen todella kärsinyt mutta nyt olen menettänyt mielenkiinnon fyysisesti täysin mieheen ja mua ei kiinnosta seksi kun suhde on muuten perseellään.
Eikä se seksi ois mitään muuttanut vaan tilanne ois sama taas.
Olen kyllä ylpeä että en langennut antamaan vai oikso pitänyt.
sillä en ois pystynny varmaankaan rakastelee miehen kanssa kun tietäen mikä tää tilanne on.
Kihlaus purettu noin 3viikoa sitten eikä juurikaan puhuta toisillemme.
Seksiä ollut 2/2010 ja sitä ennen 9/2009 ja 8/2009 eli tasan 2 kertaa viimevuonna.
Ite haluaisn mutta mies ei ja miehen halusta ollan noikin kerrat harrastettu seksiä kun ite yritän tehdä aloitetta niin ei häntä kuulemma haluta, kiinnosta.
Tänään oli töissä ja tuli viesti että Pillu tekis hyvää tänään.
Vastasin että en ole puutees vaikka oikeesti olenkin ja olen todella kärsinyt mutta nyt olen menettänyt mielenkiinnon fyysisesti täysin mieheen ja mua ei kiinnosta seksi kun suhde on muuten perseellään.
Eikä se seksi ois mitään muuttanut vaan tilanne ois sama taas.
Olen kyllä ylpeä että en langennut antamaan vai oikso pitänyt.
sillä en ois pystynny varmaankaan rakastelee miehen kanssa kun tietäen mikä tää tilanne on.