Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Niin toi tilannehan on ihan karsea. Helppo sanoo et pitäs kertoo, mutta varmasti vaikeaa oikeesti kertoa.Jos suoraan olisi kysynyt, niin olisi PITÄNYT kertoa.
Todellisuudessa olisin todnäk. jotenkin nolostellut itsekin tapahtumaa ja hämmentynyt ystävän suorasta kysymyksestä niin paljon, että olisin vaan tokaissut paniikissa, että ei todellakaan yrittänyt mitään.
Sitten jälkeenpäin välillä vaivaisi tuo asia, mutta tuskin uskaltaisin ikinä kertoa.
Mieshän on ahdistellut sinua seksuaalisesti. Se on pahempaa kuin tuo pettämisyritys. Kerro ystävällesi heti, jos et vielä ole kertonut!
Tämä on totta. Olen joskus kauhuissani ajatellut, mitä mies olisi tehnyt jos en olisi herännyt hänen puuhiinsa, miten pitkälle olisi mennyt![]()
Ajoittain vaivaa mieltä... Ei vakavissani harkitse kertomista, ainakaan vielä.
Mulla kans aivan varmasti tulis tollanen mieleen välillä, mutta en varmaan uskaltaisi kertoa. Etenkin, kun tapahtumista on jo aikaa.
Pahimmassa tapauksessahan tuo ystävä syyllistäisi sitä kaveria, eikä miestänsä.
Mä varmaan yrittäisin unohtaa.
Olisihan tuosta pitänyt kertoa silloin heti verekseltään, mutta ihmismieli vain jostain syystä toimii niin, ettei sitten uskallakaan ja tulee itsellekin syyllinen olo ja saattaa ajatella, että olisi tosi noloa ja nöyryyttävää, jos joku saisi tietää siitä.