Olisitko mieluummin liian laiha vai liian lihava?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Coffee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kyllä mäkin mieluummin liian laiha olisin.. silloin kun esikoista aloin odottaa, niin painoin 47,5kg. Ihan tyytyväinen itseeni olin, vaikka moni väitti liian laihaksi.. :/

Riippuu ihan mikä on se liian... Mieluummin olisin 4 kiloa liian lihava, kuin 4 kiloa liian laiha... Mutta jos kyse olisi vaan kilosta, niin sitten liian laiha, se kääntyy siinä vaiheessa, kun laihuus alkaa olla vaarallista terveydelle.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Riippuu ihan mikä on se liian... Mieluummin olisin 4 kiloa liian lihava, kuin 4 kiloa liian laiha... Mutta jos kyse olisi vaan kilosta, niin sitten liian laiha, se kääntyy siinä vaiheessa, kun laihuus alkaa olla vaarallista terveydelle.

Jos puhutaan liian lihavasta ja liian laihasta, ei varmaan ole kilosta tai viidestäkään kiinni. Kumpiki lienevät aikatavalla terveydelle vaarallisia. Olisin kuitenkin itse ennemmin liian laiha aivan käytännön syistä, todella paljon painavana moni asia on hankalaa. Ei se liika laihuuskaan herkkua olis, mutta jos olis pakko valita.

Riippu mikä on liian lihava ja mikä liian laiha. Ehkä kuiten sanoisin, että mieluummin oisin liian lihava... En osaa kuvitella itteeni langan laihana, enkä tykkäis olla sellanen. Mulle sopiva bmi on 25-27.

Alkuperäinen kirjoittaja myy:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

Jos puhutaan liian lihavasta ja liian laihasta, ei varmaan ole kilosta tai viidestäkään kiinni. Kumpiki lienevät aikatavalla terveydelle vaarallisia. Olisin kuitenkin itse ennemmin liian laiha aivan käytännön syistä, todella paljon painavana moni asia on hankalaa. Ei se liika laihuuskaan herkkua olis, mutta jos olis pakko valita.

Jos on todella laiha, niin silloin se alkaa olla ihan kilostakin kiinni. Ainakin itse voin hyvin 42 kiloisena, mutta en enää 40 kiloisena.

Eikai sillä mitään väliä ole. Jos olen liian laiha niin syömällä lisää lihon. Jos olen liian lihava niin syömällä vähemmän laihdun.

Koska mulle passaa tuo syöminen niin ehkä sitten mieluummin olisin liian laiha. Ei varmaan kauaa tarttis venailla jotta oisin taas sopiva :)

Yhteistyössä