Olisittteko ystävällisiä ja luettelisitte mulle hyviä kotimaisia elokuvia ja sarjoja?

Alkuperäinen kirjoittaja Qaz:
mies vailla menneisyyttä

aki kaurismäkeä? jos on se sama niin jumakauta kuin ahdistava ja hidas tempoinen leffa. Väkisin katoin loppuun ja sitten harmitti kuinka tollasta soopaa tehdään ja vielä viittin se kahtoa.
Tai tulitikkutehtaan tyttö tai kauas pilvet karkaa :D:D:D siis apua. Kaikkea sitä ihminen viittii kattoakkin.

Alkuperäinen kirjoittaja jups:
Alkuperäinen kirjoittaja Qaz:
mies vailla menneisyyttä

aki kaurismäkeä? jos on se sama niin jumakauta kuin ahdistava ja hidas tempoinen leffa. Väkisin katoin loppuun ja sitten harmitti kuinka tollasta soopaa tehdään ja vielä viittin se kahtoa.
Tai tulitikkutehtaan tyttö tai kauas pilvet karkaa :D:D:D siis apua. Kaikkea sitä ihminen viittii kattoakkin.

juu mä meinasin kans pomppia pitkin seiniä noiden muiden kohdalla kun se hitaus on jotain ainutlaatuista ja mä en halua nähdä enää niistä yhtään, mut täytyy kysästä kun en tiedä tykkääkö kaveri kaurinmäestä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Semmonen leffa ku Kuutamosonaatti.

Tää on oikeesti hyvä! Kari Sorvali tekee kyllä mahtavan rooli suorituksen tossa. Hitto mie nauroin vedet silmissä tota leffaa. Siitä on varmasti 10v aikaa kun nähnyt sen. Olispa kyllä mahtavaa nähdä se vielä.
"Siihen verrarin viereen nii mie otan kuva" :D
Tätä suosittelen se kylä oli täynnä umpuhulluja ja muuten kahjoja täys!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Semmonen leffa ku Kuutamosonaatti.

Tää on oikeesti hyvä! Kari Sorvali tekee kyllä mahtavan rooli suorituksen tossa. Hitto mie nauroin vedet silmissä tota leffaa. Siitä on varmasti 10v aikaa kun nähnyt sen. Olispa kyllä mahtavaa nähdä se vielä.
"Siihen verrarin viereen nii mie otan kuva" :D
Tätä suosittelen se kylä oli täynnä umpuhulluja ja muuten kahjoja täys!

Badding :D Leffa jota minä rakastan :heart: Se loppu pistää vetistelemään joka kerta...

Sarjoista vaikka Peräkamarin pojat, Mooseksen perintö, Turvetta ja timantteja...

Yhteistyössä