olisko hyvä lahja miehelle jouluks?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aina yhtä vaikeeta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
no ajatuksena oli kuten alotusviestissä lukee et vois ostaa jotain remontti juttuja tai käyttää sen johonki muuhun josta hyötyä myhemminki ja pidemmäks aikka kuten esim joku kone tai laite jota nyt vaikka tarvis.

Okei onhan se silleen ehkä vähän niinki et jos ostan lahjakortin ni se on tavallaan myös mulle kun se menis yheiseen hyvään tarkotukseen....mut mä en oikeesti enää keksi mitään järkevää sille.Ei se lue lehtiä eikä juuri harrasta mitään,missään hieronnassa ei käy eikä tykkää ravintoloissa käydä syömässä.

Kyllä mä ne perinteiset kalsarit ostan mut ajattelin lisäks jotain muutakin.Musiikkia jaq Elokuvia on nyt parina vuonna ostanu joten en niitä tänä vuonna.

Ei kovin henkilökohtainen lahja... Remontti on teidän yhteinen asia. Vähän kuin mies ostaisi sulle lahjaksi kangasta, että voit ommella hänelle ja lapsille vaatteita.

Jos mä harrastaisin ompelua niin pitäisin kyllä lahjakortista kangaskauppaan. Saisin sitä mitä just tarvitsen sillä hetkellä. Olen kyllä muutenkin sen verta omituinen että haluan mieluummin hyötylahjoja kuin jotain koriste-esineitä. Rautakaupassa myydään sitä paitsi paljon muutakin kuin materiaaleja ja työkaluja. Mutta tosiaan riippuu miehestä. Mun mies nimittäin käy välillä rautakaupassa katselemassa juttuja vaikkei olisi mitään ostamassakaan, samaan tapaan kuin jotkut tykkää luuhata vaatekaupoissa. Joten olisi mieluinen ja jopa henkilökohtainen lahja.

Yhteistyössä