Olisko ok idea?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitä mieltä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitä mieltä

Vieras
Haluaisin viedä päiväkodin hoitajille jotain kiitokseksi nyt keväällä, mutta en tiedä mikä olisi hyvä muistaminen. Olisiko hölmö idea ostaa hoitajille sellaiset kesäkassit, missä on kolmea lajia keksejä? Oliskohan yksi kaurakeksejä, toinen suklaapisaraa ja kolmas jotain täytekeksiä. Siis sellainen onko se nyt Kantolan kesäkassi tms. Jos joku ei itse syö, niin voi tarjota vierailleen tai vaikka viedä mökkituliaisiksi jollekin. Onkohan tää ihan tyhmä idea?

en ole pk-hoitaja, mutta varmasti tykkäisin lahjastasi jos olisin! se ei jää kaappeihin pölyämään, vaan pääsee käyttöön, itselle tai muille. Järkevää ja ajattelevaista minusta!

Ihan jees viedä syötävää, mutta toi Kesäkassi tuntuu aika köyhältä ja hät'hätää kaupasta nykäistyltä kiitoslahjalta. Kokoa mieluummin lahjapussi vaikka kahvista, teestä ja muutamasta lajista makeita ja suolaisia keksejä.

Alkuperäinen kirjoittaja rew:
Ihan jees viedä syötävää, mutta toi Kesäkassi tuntuu aika köyhältä ja hät'hätää kaupasta nykäistyltä kiitoslahjalta. Kokoa mieluummin lahjapussi vaikka kahvista, teestä ja muutamasta lajista makeita ja suolaisia keksejä.

Tota noin, muistettavia hoitajia on lähemmäs 10, joten en todellakaan ala kerätä kaikille mitään kallista kassia. En halua, eikä ole edes varaa laittaa niin paljon rahaa kiinni lahjoihin. Mun mielestä ajatus on tärkein. Lahjahan ei ole mitenkään pakollinen ja he saavat kuitenkin palkan työstään.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja rew:

Tota noin, muistettavia hoitajia on lähemmäs 10, joten en todellakaan ala kerätä kaikille mitään kallista kassia. En halua, eikä ole edes varaa laittaa niin paljon rahaa kiinni lahjoihin. Mun mielestä ajatus on tärkein. Lahjahan ei ole mitenkään pakollinen ja he saavat kuitenkin palkan työstään.

Jos muistettavia on noin paljon, niin voisiko mieluummin ajatella että askartelisitte hoitajille lasten kanssa kiitoskortit?

Jos muistettavie hoitajia olisi kymmenen niin mä veisin kyllä ihan jonku yhden keksipaketin / hoitaja. Ymmärtävät, että on paljon muistettavia, ja ajatus on se tärkein!!!

Alkuperäinen kirjoittaja www:
mä veisin kaikille yhteiseksi kesäkassin kahvitauoille viimeisellä viikolla ja kortin jossa kiittäisin kuluneesta vuodesta. ei kaikille omaa jos on 10 hoitajaa

Jos on useampi kuin yksi lapsi, niin tuleehan siitä aika monta lahjaa ostettavaksi. Yksi kesäkassi ei riitä koko talon henkilökunnalla, koska kyseessä on iso päiväkoti. Sitten pitäis viedä jotain muuta syötävää, koska en voi oikeen nimetä lahjaa vain tietyille, kun lapset on eri ryhmissä ja talossa on sellaistakin henkilökuntaa, jotka eivät hoida mun lapsia ollenkaan.

Yhteistyössä