Olisko tämä riittävä näpäytys..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
meinaa miehelle. Ollaan 2 vuotta asuttu tässä asunnossa ja pora ei pysy kädessä, saati sitten pieni maalaustyö katon rajassa tai esim. lavuaarin vaihto. mietin tuossa, että ex mies asuu naapurissa niin kohta pyydän hänet jonain päivänä tekemään nuo rästiin jääneet pienet hommat.

jaa miksi en tee itse? Meillä minä teen KAIKKI kodinhoitoon liittyvät asiat, ruoat ja hoidan kaikki juoksevat asiat. En todellakaan enää ala "miehen" töitä tekemään. Sitten mielummin elän itsekseni.

Eli siis: Jos miehesi ei osaa/jaksa/saa aikaiseksi, niin mieluummin näpäytyksen vuoksi aiheutat turhaa mielipahaa, kuin itse teet pikkuhommat... hmmm... kypsää parisuhteen hoitoa

Aviomiespalvelu® on vuonna 2003 perustettu palveluyritys, jonka yli 50 vuokra-
aviomiestä ja vuokravaimoa auttavat sinua erilaisissa kodin askareissa.

Vuokra-aviomiehet kasaavat hyllysi, ripustavat taulusi, tekevät lumityösi,
vievät sinut eräretkelle. Vain oma mielikuvituksesi on rajana! Vuokra-
aviomiehet ovat eri alojen ammattilaisia, käsistään käteviä jokapaikan höyliä,
joilta kodin pikku remontit sujuvat nopeasti ja ammattitaidolla. Vuokra-
aviomiehet toimivat jo kaikissa Suomen suurimmissa kaupungeissa.

Alkuperäinen kirjoittaja w:
Pyydä se ex, jos olet muutenkin kyllästyny ukkoosi niin pääset siitä kätevästi eroon...

oikeasti mä olen TODELLA kypsä ja väsynyt ettei mua jaksa paskaakaan kiinnostaa mieheni tunteet. tässä on taustalla myös pettäminen (hänen taholtaan), että olisi mielenkiintoista nähdä miten hän suhtautuisi kun exä kävisi täällä päivässä laittamassa paikat kuntoon. Ja toki maksaisinkin exälle. Onhan tämä myös exän lapsen koti ja mua ahdistaa kun mitään ei tapahdu ja kämppä römpsöttää kohta joka kohdasta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Pyydä se ex, jos olet muutenkin kyllästyny ukkoosi niin pääset siitä kätevästi eroon...

oikeasti mä olen TODELLA kypsä ja väsynyt ettei mua jaksa paskaakaan kiinnostaa mieheni tunteet. tässä on taustalla myös pettäminen (hänen taholtaan), että olisi mielenkiintoista nähdä miten hän suhtautuisi kun exä kävisi täällä päivässä laittamassa paikat kuntoon. Ja toki maksaisinkin exälle. Onhan tämä myös exän lapsen koti ja mua ahdistaa kun mitään ei tapahdu ja kämppä römpsöttää kohta joka kohdasta.

Jos nyksä on noin paska niin ehdotan, että maksat exälle luonossa ;)

Jos nyksä on noin paska niin ehdotan, että maksat exälle luonossa ;)

:D

ei kiinnosta maksaa mitään luonnossa. Oma äijä olisi saattanut saada lämpeämäänkin jos jotain täällä joskus tekisi, mutta kun ei niin hiljasta on (silläkin saralla). En mä tiedä onko mulla maksukykyä maksaa ammattimiehelle, vituttaa vaan viettää TAAS yksi joulu niin, että paikat on levällään. ei siinä paljon auta omat siivoukset ja laittamiset kun johdot roikkuu, taulut nojaa seiniä pitkin, lavuaari tiputtaa vettä ja suikukaappi on paskana jne.
God Jul vaan

ällöttää koko äijä. Tuli jotain tuohon selittämään ja mun oli pakko sanoa, että voitko mennä pois. Oikeasti onkohan tämä enää kohta elämisen arvoista liittoa. Kun toisen naama ja jutun aiheet näin kovaa ahdistaa ja huom. NE TEKEMÄTTÄ JÄÄNEET HOMMAT.

Alkuperäinen kirjoittaja .:
mitä miehes sanoo kun sanot niiden asioiden ärsyttävän sua? miten puolustelee sitä ettei tee?

kun vieraita käy sanon huumorilla, että "kun saadaan aikaiseksi". Kun tänään lavuaari tiputti, sanoin info-mielessä, että lavuaari muuten tiputtaa, mies totesi, että on tietoinen. Ei tee mitään asialle, näissä huumoritilanteissa vaan nauraa mukana.

mietin kuinka paljon sitä naurattaisi jos kotona ei olisi viikkohin ruokaa tai vaatteita ei olisi enää puhtaana tms. En vain jaksa tuohon lähteä. Jos ei mies tajua, niin saa lähteä. Ja tänään koko tyyppi otti niin pahasti päähän, että on aika lähellä eri osoite.

Ymmärrän hyvin. Meillä on samanlaista. Ja mies on vielä työttömänä, eikä tee MITÄÄN, koska "ei ehdi". Lapsetkin ovat päivän päivähoidossa. Ja yhtään ei näytä kiinnostavan, että minä palan loppuun. Kunhan vaan itsellä on mukava elämä, mitäs sitä kotitöitä tekemään. V...

mun mielestä tyhmää jos et ole vuoteen sanonut mitään. Mies on huumorissasi mukana ja voi olettaa että otat vaan huumorin kannalla..

meillä mies on todella saamaton.. jos lakkaan muistuttamasta jotain, mies vaan yksinkertaisesti unohtaa sen.. asiat tulee hoidettua viimeistään siinä vaiheessa kun ärähdän kunnolla..

Alkuperäinen kirjoittaja .-:
mun mielestä tyhmää jos et ole vuoteen sanonut mitään. Mies on huumorissasi mukana ja voi olettaa että otat vaan huumorin kannalla..

meillä mies on todella saamaton.. jos lakkaan muistuttamasta jotain, mies vaan yksinkertaisesti unohtaa sen.. asiat tulee hoidettua viimeistään siinä vaiheessa kun ärähdän kunnolla..

itse olen aikuinen ja haluan aikuisen ihmisen rinnalleni. Ei muakaan kukaan patista tekemään kotitöitä tai ruokaa jne. Se ei vaan kuulu tasavertaiseen liittoon minusta. Jos ihminen ei omaa osuuttaan ole valmis/halukas tekemään perheessä/liitossa niin eikö se ole kannanotto. En ala äidiksi puolisolleni.

Alkuperäinen kirjoittaja .-:

itse olen aikuinen ja haluan aikuisen ihmisen rinnalleni. Ei muakaan kukaan patista tekemään kotitöitä tai ruokaa jne. Se ei vaan kuulu tasavertaiseen liittoon minusta. Jos ihminen ei omaa osuuttaan ole valmis/halukas tekemään perheessä/liitossa niin eikö se ole kannanotto. En ala äidiksi puolisolleni.

Minusta tuon exän pyytäminen apuun olis ihan sopiva näpäytys. Siinä kun ei ole mitään muuta, niin silloin toimii ihan hyvin Se onkin ihan eriasia, jos exä muuten alkaa kiinnostaa. Silloin ottaisin kyllä nyksästä hatkat ensin...

Yhteistyössä