Olisko teistä kiva saada kahdenkeskinen ilta yllätyksenä vai tietää etukäteen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hmm"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hmm"

Vieras
Kyseessä siis miehelle yllätys eli sinällään ei tarvitse miettiä laittautumista.

Olen siis järjestänyt meille lastenhoitajan enkä ole kertonut miehelle vielä, koska tarkoitus oli pitää tämä yllätyksenä ja juhlistaa vuosipäiväämme. Mietin nyt kuitenkin että olisiko se kiva miehenä tietää jo etukäteen? Toisaalta ylläri voi olla kiva, mutta jos mietin omalle kohdalle niin haluaisin kyllä tietää jo aiemmin.. voisi alkaa odottamaan sitä ja tietysti naisena on se laittautuminen iltaa varten. Ja ehkä toinen keksisi jotain parempaa kuin mitä itse olen illalle suunnitellut?

Eli pidänkö yllätyksenä vai kerronko suunnitelmista? Ei ole pelkoa siitä että mies olisi suunnitellut kyseiselle päivälle mitään ;)

Minusta itsestä ainakin olisi kiva tietää etukäteen. Vaikka miten on vuosipäivä niin työpäivän jälkeen esim saattaa olla että on ajatellut vain lojua sohvalla väsyneenä, ja sit jos yllättäen pitää laittautua leffaan tai raflaan niin ei jaksaisikaan.

[QUOTE="vieras";23257249]Vihjaisin asiasta, koska itse tykkään henkisesti valmistautua johonkin normaalista poikkeavaan.[/QUOTE]

Tämä olikin hyvä eli vihjaan että jotain on tuolle illalle, mutta en suoraan sano että mitä. Osaa vähän asennoitua että ei ole tavallinen koti-ilta tulossa. Itsekin olen sellainen että tarvitsee tietyllä tavalla asennoitua jos jotain tulossa.

Kertoisin että "olen varannut sinut itselleni klo x alkaen silloin ja silloin". Että mies tietäisi että ei varaa nyt vaikkapa parturia tai saunailtaa tai jääkiekkopeliä just sille illalla.
Ja että osaa ennen kaikkea henkisesti varautua siihen että vaimo tahtoo lämpöä ja läheisyyttä ja todennäköisesti myös Parisuhde! aikaa jota ei voi vain hoitaa sillä että "tuu kainaloon ja ota kuppi teetä".

Yhteistyössä