Olitko lapsena

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mankell
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:
tyttömäinen vai poikatyttö?

Enta nuorena neitimäinen vai hyvä jätkä?

Aikuisena naisellinen vai sukupuolettomuuteen ulkoisesti ja sisäisesti taipuvainen`? En kumpaakaan. Mä oon jotain keskiväliltä, tai en ollenkaan.

:D

Hauska ilmaisu minusta tuo sukupuolettomuuteen sisäisesti taipuvainen :D Voiko sellainen olla...?

Olen aina ollut enemmän (hyvä ) jätkä kuin neiti. En mä kuitenkaan pukeudu mies- tai poikamaisesti, mutta en klassisen naisellisestikaan. Pukeutumistyylini on yleensä luonnollinen, mutta joskus myös dramaattinen.

Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins:
Hauska ilmaisu minusta tuo sukupuolettomuuteen sisäisesti taipuvainen :D Voiko sellainen olla...?

Olen aina ollut enemmän (hyvä ) jätkä kuin neiti. En mä kuitenkaan pukeudu mies- tai poikamaisesti, mutta en klassisen naisellisestikaan. Pukeutumistyylini on yleensä luonnollinen, mutta joskus myös dramaattinen.

Jaa-a, en tiedä voiko, mutta en keksinyt parempaa ilmaisemaan tarkoitustani :D

Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins:

Jaa-a, en tiedä voiko, mutta en keksinyt parempaa ilmaisemaan tarkoitustani :D

Ok, hyväksytään ilmaisu, mutta pitää pohtia sitä tässä itsekseni vielä :D

tyttömäinen vai poikatyttö?

Enta nuorena neitimäinen vai hyvä jätkä?

Aikuisena naisellinen vai sukupuolettomuuteen ulkoisesti ja sisäisesti taipuvainen`?

Tyttömäinen mutta aika rasavilli
Nuorena sekä jätkämäinen että myöhemmin neiti
Nykyään ulkoisesti aika sukupuoleton, mutta sisäisesti hyvinkin naisellinen. ;)

Oon mä tainnut aika prinsessa olla lapsena. :)
Mut sitten ehkä tossa 11-13 vuotiaana olin " en niin tyttömäinen", sitä vielä haki niin itseään, useamman vuoden.
16 vuotiaasta etiäpäin oon ollut kyllä sitten jo ihan naisellinen ja tykännyt korostaa tätä ihanaa naiseuttani. :D

Kait mä oon aina vähän se hyvä jätkä.. Lapsena täysin poikatyttö, nuorena ja vähän vieläkin se hyvä jätkä. Osaan mä olla naisellinenkin, ja ehkä enenevässä määrin siihen suuntaan taipuva..

Yhteistyössä