Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:tyttömäinen vai poikatyttö?
Enta nuorena neitimäinen vai hyvä jätkä?
Aikuisena naisellinen vai sukupuolettomuuteen ulkoisesti ja sisäisesti taipuvainen`? En kumpaakaan. Mä oon jotain keskiväliltä, tai en ollenkaan.
-tyttömäinen
-neitimäinen
Aikuisena naisellinen vai sukupuolettomuuteen ulkoisesti ja sisäisesti taipuvainen`?
-naisellinen
=)
Alkuperäinen kirjoittaja The Titityy:Pienenä oikein tyttö ja teininä poikatyttö.
Nyt suht nainen.
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:Aina jotain siltä väliltä...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins:Hauska ilmaisu minusta tuo sukupuolettomuuteen sisäisesti taipuvainenVoiko sellainen olla...?
Olen aina ollut enemmän (hyvä ) jätkä kuin neiti. En mä kuitenkaan pukeudu mies- tai poikamaisesti, mutta en klassisen naisellisestikaan. Pukeutumistyylini on yleensä luonnollinen, mutta joskus myös dramaattinen.
Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins:Hauska ilmaisu minusta tuo sukupuolettomuuteen sisäisesti taipuvainenVoiko sellainen olla...?
Olen aina ollut enemmän (hyvä ) jätkä kuin neiti. En mä kuitenkaan pukeudu mies- tai poikamaisesti, mutta en klassisen naisellisestikaan. Pukeutumistyylini on yleensä luonnollinen, mutta joskus myös dramaattinen.
Jaa-a, en tiedä voiko, mutta en keksinyt parempaa ilmaisemaan tarkoitustani![]()
Aikuisena naisellinen vai sukupuolettomuuteen ulkoisesti ja sisäisesti taipuvainen`?
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Lapsena poikamainen,
nuorena hyvä jätkä ja sama meno jatkuu vaan![]()
![]()