Olivatko raskautesi erilaiset?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tiivitaavi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tiivitaavi

Vieras
Siinä se kysymys jo tulikin. Olivatko raskautesi erilaiset vai samanlaiset? Esikoisestani minulla oli ihan hirveät psyykkiset vaivat raskauden aikana. Nyt kun "ehkä" olen raskaana, niin todella hyvä psyykkinen vointi. Outoa! Eikä samoja oireita ollenkaan kuin aiemmin.

Oli erilaiset raskaudet.Tytöstä ei ollut mitään muuta oiretta kun kova väsymys ja loppuraskaudessa oli suonenvetoa ja suuren suuri närästys.Mutta poikaa kun odotin niin oli kova väsy mutta nukkumaan en illalla aikaisin päässyt koska mulla oli iltapahoinvointi :x Makuuasentoon ei voinut mennä ollenkaan ja yleensä nukahdin sitten sohvalle ja siitä heräsin jossain vaiheessa yötä.Poikaa kun odotin mulla oli myös närästys, mutta kaikista inhottavin oli se että issias kipu oli aika kova jalka lähti alta yhtäkkiä vaan.Pojan aikana oli myös turvotusta.

Siis molemmat raskaudet oli ihan erilaisia sanoisin että mulla oli eka raskaus helpompi samaten oli eka synnytys helpompi.

Musta tuntuu et olenko raskaana ollenkaan kun olen tottunut niin vaikeaan raskauteen. Olisi kyllä todella mukavaa jos tämä toinen olisi helpompi. En vain ole koskaan uskonut todeksi sitä, että raskaudet ovat erilaisia. Nyt taidan uskoa.

mulla on kaikki melkeen mennyt päinvastoin tähän saakka.

Viimeks oli pahoinvointia ja oksentelua alussa, nyt ei.
viimeks oli hyvä iho, nyt kukkii :snotty:
viimeks söin aika vähän, nyt paljon
viimeks oli jotenkin vähemmän hormonikiukuttelua kun nyt :ashamed:
jne jne...

Mutta molemmissa on ollut saman kokonen ja näkönen maha suunnilleen ja painonnousua aika vähän molemmissa

Voiko tää olla yhteydessä vauvan sukupuoleen? Voinko siis nyt odottaa tyttöä kun on erilainen raskaus kuin pojasta? Voipi olla vähän tyhmä kysymys, mutta onko jollakin jotain tietoa tai kokemuksia? Kunhan vaan pohdiskelen.

mulla poika ja 2 tyttöä ja ihan samanlailla oon jokaisessa oksennellu, on närästäny, yhtä kiukku :D ym... että mulla ei ainakaan raskauksien perusteella oo voinu päätellä kumpi tulis :D

Uusimmat

Yhteistyössä