Olkaa onnellisia...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja idiootti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

idiootti

Vieras
siitä että voitte herätä aamulla tunteeseen että olette tehneet elämässänne oikeita valintoja. Ja siitä ettei herätessä ahdista.

Mä herään melkein joka aamu ahdistus valmiiksi mielessä, kysymykseen miksi olen niin tyhmä että teen vääriä valintoja, ja miksi 4 vuotta sitten tein väärän valinnan joka pilasi mun koko elämän.
Olkaa onnellisia pienistä asioista.

Jos teillä on perusasiat hyvin, miettikää niitä. Uskokaa pois, on kamala tunne herätä siihen kun ei jaksa ja inhoaa itseään. Eikä tiedä miten kaiken saisi korjattua.

vaikka perusasiat onkin hyvin tää maailma on niin täynnä pahaa ja ihmiset ovat itsekkäitä ja kylmiä. tuntuu että on aivan yksin, ainut joka tajuaa että tää ei voi jatkua näin tää maailman meno. on todella ahdistavaa elää tässä maailmassa.

Ootko varma, ettei sitä väärää valintaa saa mitenkään muutettua ?
Jos se valinta oli abortti, niin se on kyllä lopullinen ja sen kanssa pitää oppia elämään, kaikkee muuta paitti kuolemaa voi yrittää korjata.

Vaikka se väärä valinta olisikin ollut semmoinen, jota ei voi korjata eikä muuttaa, on silti oman itsensä takia syytä jättää se asia taakse. Antaa itselleen anteeksi ja suunnata eteenpäin. Jossain menneessä rypeminen pilaa sekä oman että läheisten elämän. Siitä ei ole mitään hyötyä, koska mennyttä ei voi muuttaa.

Minäkin antaisin vaikka toisen käteni jos saisin elää toisin yhden päivän elämästäni. Se on mulla varmaan loppuelämän taakkani, ja se on vain kannettava mukana, yritettävä unohtaa toisinaan. :|
On vain elettävä niin hyvin tämä elämä eteenpäin kuin voi, yrittää joskus antaa itselleen anteeksi. :hug:

Omaan elämäänsä pystyy vaikuttamaan niin paljon, että mun mielestä on aivan turhaa rypeä itsesäälissä ja vinkua kun "kaikki" meni pieleen.
Kaikille sattuu ikäviä juttua, mutta niiden yli on vain päästävä ja jatkettava eteenpäin.

Alkuperäinen kirjoittaja pöh:
Alkuperäinen kirjoittaja ahdistaja:
Kaikille sattuu ikäviä juttua, mutta niiden yli on vain päästävä ja jatkettava eteenpäin.

no mitäs kun ei vaan pääse?

Sitten on haettava ammattiapua.

ja kun sekään ei auta :(

en yritä saada sua vastuuseen, mutta se että pääsee asiasta yli näin hops ei ole itsestään selvää kaikille.

en yritä saada sua vastuuseen, mutta se että pääsee asiasta yli näin hops ei ole itsestään selvää kaikille.

Uskon, että auttaa -ennemmin tai myöhemmin.
Saako udella, millainen asia noin ahdistaa? Ei ole pakko vastata...

Uskon, että auttaa -ennemmin tai myöhemmin.
Saako udella, millainen asia noin ahdistaa? Ei ole pakko vastata...

haluaisin vastata mutta en voi alkaa nyt erittelemään, siitä tulee entistä huonompi olo.

Yhteistyössä