olkapäästä ja sen kuvista asiaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minä vain"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"minä vain"

Vieras
Elikkäs mulla meni tuossa reilu kuukausi sitten olkapää sijoiltaan (kolmas kerta tähän mennessä). Lääkäri laittoi lähetteen ultraan ja röntgeniin, jossa sitten kävin tänään ja niissä ei mitään erikoista näkynyt, normaaleilta näyttivät. Käsi ei kyllä enää vaivaakkaan, pari-kolme ensimmäistä viikkoa sitä särki enemmän tai vähemmän ja oli jotenkin outo. No huomenna mulla on sitten omalle lääkärille aika ja hän kertoo enemmän kuvista. Voisinkohan mä jotenkin vaatia aikaa ortopedille? kun vaikka käsi ei nyt enää vaivaakkaan, niin kyllä mua silti vähän pelottaa jättää asia vaan tähän, täytyyhän siellä jokin vika kuitenkin olla kun noin helposti menee sijoiltaan??? (nousin siis sängystä kun käsi meni.) Ja kaksi edellistä kertaa kun käsi on mennyt paikoiltaan en ole myöskään mitään erkoista tehnyt. en tosiaan halua enää ikinä tuntea sitä kamalaa kipua kun käsi menee sijoiltaan. Sen verran kauheaa se kyllä on.

Rasituskuvissa sulle annetaan käsiin painot.

Aika vähän, jos vain 2 kuvaa otettiin röntgenissä. Olkapäästä otetaan normaalisti ainakin 3 kuvaa, ja jos on ollut ongelmana nivelen sijoiltaanmenoa niin ne rasituskuvat lisäksi.

Yhteistyössä