olkapäätä kaivataan....m päiväkotiasiaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kettu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kettu

Vieras
päiväkodissa on harjoiteltu tällä viikolla jo kolme krt joulujuhlaan, eivät ole olleet aamupäivällä ulkona kai kertaakaan , tai ehkä kerran (tai sitten se oli viime viikolla...). Sanoin sitten tänään sijaiselle (toisesta ryhmästä) että ettekö taaskaan olleet ulkona. Hain lapsen puolesta päivästä. Vastasi suurin piirtein näin: päiväkodissa on muutakin tekemistä kuin ulkoilu.
Sanoin tuohon vielä että lapsikin jo ihmettelee miksi ei enää koskaan mennä ulos. Lapsi sanoi jo aamulla että kun ei mennä uloskaan enää...
Ainoastaan tämän sijaisen kanssa ei olla menty ulos, ei kai jaksa pukea kuriksia päälle. On isompien ryhmästä.
Aika tylysti minusta sanottu. on päiväkodissa muutakin toimintaa...pälääää

etukäteen kaikille v--lijoille, en aio kommentoida teidän vastauksianne!

Meidän pojan tarhassa se aamun leikkiaika on tällä viikolla käytetty juhlaan harjoitteluun, mutta ulos on menty ihan normaalisti joka päivä normaaliin aikaan.

Aika laiskalta touhulta vaikuttaa, mainitsepa asiasta päiväkodinjohtajalle tai sitten ulkoilkaa illalla senkin edestä kotipihalla =)

no niin ne on meidänkin päiväkodissa olleet tällä viikolla sisällä koska ovat harjoitelleet jouluohjelmaa. tosin meidän tyttö ei nyt ollut kuin kahtena päivänä tällä viikolla, mutta en minä siitä pahakseni pistänyt. ulkoilut jatkuu taas joulujuhlan jälkeen, joka on tänä iltana. sijaisen kommentti oli kait tökerö, mut ei ne lapset siihen kuole jos ei muutamana päivänä ulkoilua tule yhtä paljon...

Alkuperäinen kirjoittaja jirkko:
no niin ne on meidänkin päiväkodissa olleet tällä viikolla sisällä koska ovat harjoitelleet jouluohjelmaa. tosin meidän tyttö ei nyt ollut kuin kahtena päivänä tällä viikolla, mutta en minä siitä pahakseni pistänyt. ulkoilut jatkuu taas joulujuhlan jälkeen, joka on tänä iltana. sijaisen kommentti oli kait tökerö, mut ei ne lapset siihen kuole jos ei muutamana päivänä ulkoilua tule yhtä paljon...

Peesaan.
Täydelliset äidit taas vauhdissa...

Mun mielestä varsinkin tähän aikaan vuodesta on noi aamupäivä ulkoilut tärkeitä, kun illemmalla on jo pimeää. Vaikka lapset on vanhempiensa vastuulla, niin kyllä päiväkodeillakin on tärkeä rooli lasten hyvinvoinnille, kun lapset sielä ison osan päivästä viettää... ja ulkoilu on tärkeä osa lasten hyvinvoinnin ylläpitämiseksi.

Alkuperäinen kirjoittaja piina:
Mun mielestä varsinkin tähän aikaan vuodesta on noi aamupäivä ulkoilut tärkeitä, kun illemmalla on jo pimeää. Vaikka lapset on vanhempiensa vastuulla, niin kyllä päiväkodeillakin on tärkeä rooli lasten hyvinvoinnille, kun lapset sielä ison osan päivästä viettää... ja ulkoilu on tärkeä osa lasten hyvinvoinnin ylläpitämiseksi.

Niinpä ja kaikki eivät ulkoile enää kotona

Yhteistyössä