Hae Anna.fi-sivustolta

olkapää kipu juostessa

Viestiketju osiossa 'Kuntoklubilaiset' , käynnistäjänä J_C, 15.07.2006.

1. J_C Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Lenkillä käydessäni oikeaan olkapääni ilmestyy kipua, lähinnä kuvailisin sitä vihlovaksi ja ihan kuin olkapää jumittuisi tai menisi sijoiltaan. Onko muilla samaa ongelmaa? Minulla tämä koskee vain oikeaa puolta, vasen on ok. Mistä voisi johtua ja vinkkejä sen poistamiseksi? Juoksen about 30min semmosella 7-8km/h vauhdilla ja sitä ennen kävelen 5min reippaasti. Hartiatkin pyrin pitämään rentoina, samoin kädet.

2. hilma Vierailija

Myös minulla on toisinaan juoksulenkillä kuvailemaasi kipua hartiassa tai lähinnä solisluun kohdalla. En tiedä, mistä kipu johtuu. Olen vain ajatellut, että kroppa jotenkin reagoi juoksuun sen takia, etten usein käy juoksemassa, vaikka muuten kuntoilenkin. Olisi kiva tietää tälle jokin selitys.

3. runner_86 Vierailija

Itselläni jonkinverran auttanut kun pitää kämmentä ylöspäin juostessa. Täten ei jännitä olkapäitä niin helposti kuin kämmen alaspäin juostessa.

4. Minä Vierailija

Sama juttu!!!! Juuri solisluun lähellä... Kummallista, kunpa vain tietäisi selityksen! Minulla on toinen olkapää noin vuosi sitten leikattu kun lähti pois paikoiltaan uidessa ja repesi, se tosin ei juuri enää kipuile, vasen vain häiritsee juostessa.

5. ÖÖ Vierailija

Minulla on välillä pistävää kipua juuri tuossa hartian etuosassa, solisluun kohdalla.
    Kyselin tätä valmentajaltani muutama vuosi sitten. Sanoi, että kyseessä on normaali pistos.
    Toisille pistos tulee vatsan seudulle, mutta se voi ilmaantua myäs kyseiseen kohtaan.

Eli minun tapauksessani kyseessä ei ollut mistään vakavammasta :)

6. Kilpailullinen Vierailija

Minulla tuntuu kuin jokin hermo olisi jumissa

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus