Ollaan kesäkuussa 2 vuotta yritetty saada lasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pelkää pettymystä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pelkää pettymystä

Vieras
3 lasta on ennestään.

Teroluteilla on tasattu kiertoja nyt vuosi ( pco ) ja nyt toukokuussa olisi tarkoitus aloittaa clomifenit.

Nyt olen ollut 3 viikkoa flunssassa. Ensin olin oikeasti flunssassa varmaan sen pari viikkoa ( kurkku kipeä, nuhaa, yskää... )

Mutta nyt on muutaman päivän ollut lämmöt koholla, nenä tukkeessa, alaselkää särkee ja ihan hirveästi palelee koko ajan.
Ja tän päivän oon itkeny. Oon itkeny omia asioita ja sit kun rauhotuin niin esikoinen tuli ylpeänä esittelemään kirjastosta lainaamaansa Robin kirjaa ja siellä oli kuvia Robinista pienenä ja aloin itkeä uudestaan :o
Iltasella kun miehen puhelin alkoi soida ja mies itse oli ulkona nin pinkaisin niin nopeasti ylös sohvalta että toisella puolella alavatsaa tuntui kova vihlaisu. ( aiemmat synnytykset sektioita ).

4 päivää ois teroluteja jäljellä tässä kierrossa eli menkat alkais n. 6 päivän päästä.

Voiskohan nää olla merkkejä raskaudesta? Yhtäkkiä tuli tunne että olisinkin raskaana ( tätä ei ole tämän kahden vuoden aikana vielä tuntunut :o ).
Tai mieshän siitä nyt ensin vähän vihjaisi.

2 ekassa raskaudessa ekoja oireita oli kipeät rinnat. Ja ekassa raskaudessa pitkään jatkunut flunssa.

Kolmannessa ihan hirveä palelu!

Olenkohan liian positiivisella mielellä nyt ja unohtanut jo menneet oireet jne. kun raskaudesta niin paljon aikaa? Vai voisiko nämä olla oireita raskaudesta? :)

Mulla oli alkuraskaudessa yks oire just toi että kun nousi esim. sohvalta tai autosta ylös, niin toiselle puolelle vatsaa vihlaisi todella kipeästi. Ja väsymys myös. Toivotaan että olisit nyt raskaana! :)

En kysynytkään että olenko raskaana :D Ettehän te sitä tietäisikään kun en tiedä vielä itsekään ;)

Kysyin vain että voisikohan olla merkkejä raskaudesta nämä oireet :) Ihan kokemuksia vain asiasta halusin kuulla :)

No voi olla ja voi olla ettet ole raskaana, turha arvailla kun ei voi tietää... Meillä myös pitkään yritettiin esikoista ja nyt kakkosta ja itsellä miljoonat kerrat turhaan niin varmat raskausoireet ja sitten kun olin oikeasti raskaana (toisenkin kerran, mutta meni kesken) niin ei ollutkaan juuri mitään oireita vaan olin ihan varma että menkat alkaa. Niin sitä menkkakipua oli ja aika kovaakin. Vilua ei mulla ollut, ei tissit kipeät, pahoinvointi alkoi vasta joskus monta viikkoa plussasta. Toivotaan että olisit!

Kaikki voivat olla merkkejä raskaudesta tai sitten ei. Aivan uskomattoman typerää kysellä muilta kokemuksia. Mitä siitä jos jollakuulla muulla on merkki raskaudesta, niin sinulla ei välttämättä ole.

Mutta tietysti jos on luppoaikaa paljon, niin voihan sitä kirjoitella diipadaapa ihan huvikseen.

No olipa kivoja vastauksia ja kireitä ihmisiä :D

Kunhan ihan vain LUPPOAJALLANI ja HUVIKSENI kyselin minkälaisia oireita muilla on ollut :) En ajatellut tehdä sillä perusteella diagnoosia, varsinkaan kun suuret pettymykset tän asian suhteen on jo koettu. Enää ei ole odotuksia korkealla mutta matalalla ehkä ;) Mies on aina ennen tiennyt milloin olen raskaana... Nyt sanoi että enää en kyllä voi olla ollenkaan varma. Hänestäkin tämä aika on tuntunut piinallisen pitkältä vaikka toista lasta yritettiin liki yhtä kauan.

Kyllä tämä nyt minun mielestäni on mielenkiintoisempi aihe kuin "mitä ruokaa tänään syötte?" "Minkälaiset välikausivaatteet olet ostanut lapsellesi?" "mitä mieltä nimestä?" "Onko normaalia että 3 vuotias tekee vain nuppipalapelejä?" "Kuvia joulukuusesta/lastenhuoneesta/päivän ruokaostoksista/-annoksista" jne. :D

Että eiköhän sitä kuka tahansa voi diipadapaa täällä kirjoitella siitä aiheesta joka hänestä itsestään on kiinnostavaa ja mielenkiintoista? :)

Hmm.. Miksi sinun nimimerkkisi on pellkkää pettymystä, kun sulla on jo kolme lasta ja neljäskin ehkä tulossa? Ja vaikutat toiveikkaalta ja iloiselta. Miä on tietysti hyvä..

Alkuperäinen kirjoittaja Mietinpä vaan;28456175:
Hmm.. Miksi sinun nimimerkkisi on pellkkää pettymystä, kun sulla on jo kolme lasta ja neljäskin ehkä tulossa? Ja vaikutat toiveikkaalta ja iloiselta. Miä on tietysti hyvä..

Ei suinkaan pelKKää pettymystä vaan pelKää pettymystä ;)

Jos kaksi vuotta on mennyt tuloksetta, niin eikö olisi viisainta jo luovuttaa?

Luonto antaa lapsia niille jotka niitä ansaitsee, tuommoiselle keinotekoisella pakkokeinolla en alkaisi itse edes yrittämään.

Sinulla on jo lapsia, keskity niihin ja lopeta se turha märinä.

Luomuäiti viidelle

[QUOTE="Luomu";28456493]Jos kaksi vuotta on mennyt tuloksetta, niin eikö olisi viisainta jo luovuttaa?

Luonto antaa lapsia niille jotka niitä ansaitsee, tuommoiselle keinotekoisella pakkokeinolla en alkaisi itse edes yrittämään.

Sinulla on jo lapsia, keskity niihin ja lopeta se turha märinä.

Luomuäiti viidelle[/QUOTE]

Sulla ei vissiin ole ollut vaikeuksia tulla raskaaksi? Näin ollen et tiedä, kuinka koville ottaa, kun se vauva ei niinvain ilmoitakaan tulostaan.
Oli se sitten ensimmäinen tai kuudes lapsi jota yritetään alulle.

Ja mites tuo " luonto antaa lapsia niille jotka niitä ansaitsee"?
Enkö ansaitse lapsiani, koska vain esikoinen on saanut alkunsa luomusti? Niinhän tuo sun teksti on tulkittavissa..
Ja esikoisenko olisi pitänyt jäädä ainokaiseksi vain koska sairauteni vaikeuttaa raskaaksi tulemista?

Hyvää huomista äitienpäivää sinulle kuitenkin!

Yhteistyössä