ollaan ostamassa huonekaluja,mistä kannattaa lähtee kattoon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hihhuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hihhuli

Vieras
ikeahan on edullinen paikka,mutta mitä netistä kattoin niin ei hhirveesti oo mun tyylistä. haen sohvia,semmoisia erittäin muhevia muttei kuitenkaan liian kalliita. divaanisohva/kulmasohva olis kans kiva. keittiö kalusteen oon jo löytäny edullisesti.

pitäis löytää myös edullisesti sänky 160cm levee ja tv taso sekä joku kaunis sohvapöytä,esim arkku. rahaa ei oo mitään miljoonia käytettävissä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Arkut ja divaanit on jo menneen talven lumia!

eiköhän sitä jokainen sisusta kotiaan miten parhaaksi näkee.. en kai mä mee ostaan jotain mikä ei mun silmääni miellytä? no en tod. aika outo kommentti kyllä...heh

mä kiertäisin ensin askot ja iskut ja tämmöset, niistä ei normihinnalla pahemmin kannate ostaa mutta siellä on joskus tosi hyviä tarjouksia. Esim. me oltiin pari vuotta sitten katselemassa meille jenkkisänkyä, käytiin halpisliikkeissä katselemassa ja mies sitten ehdotti et käydään nyt tossa askossakin, ja mä olin et :o hulluko oot, siel on ihan sikakallista.
no mentii sit kummiski ja sieltähän tää meidän jenkki sitten löyty, hinta 599e ja normaalihinta oli yli tonnin..ja on meinaan parempi sänky ku yksikään sotkan rutku. Eli hyviä tarjouksia kannattaa katsella.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Arkut ja divaanit on jo menneen talven lumia!

:laugh: mä en ainakaan kotiani sisusta muotitrendien mukaan,vaan sen mukaan mistä itse pidämme.
me ostetaan jyskistä,ikeasta ja sotkasta...ja hyvin ovat kestäneet (kohta joku tulee kumminkin haukkumaan miten huonoja nuo halpikset on). :D ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:
mä kiertäisin ensin askot ja iskut ja tämmöset, niistä ei normihinnalla pahemmin kannate ostaa mutta siellä on joskus tosi hyviä tarjouksia. Esim. me oltiin pari vuotta sitten katselemassa meille jenkkisänkyä, käytiin halpisliikkeissä katselemassa ja mies sitten ehdotti et käydään nyt tossa askossakin, ja mä olin et :o hulluko oot, siel on ihan sikakallista.
no mentii sit kummiski ja sieltähän tää meidän jenkki sitten löyty, hinta 599e ja normaalihinta oli yli tonnin..ja on meinaan parempi sänky ku yksikään sotkan rutku. Eli hyviä tarjouksia kannattaa katsella.

No askot ja iskuthan on halvimmasta päästä joista saa kuitenki ihan ok kamaa. Sotkat ja jyskyt myy uhan sekundaa jota ei kannata ostaa koska pitäs ostaa kohta taas uudet, sen verran huono laatusia niissä myydään...

Yhteistyössä