V
vierasvain
Vieras
En minäkään käyttäisi noin vanhaa istuinta, varsinkaan turvakaukaloa. Kaukalossa kun kanniskellaan jopa yli 10-kiloisia vauvoja niin voi vain kuvitella miten kovilla muoviosat ovat.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:Alkuperäinen kirjoittaja turvallisuus ennen kaikkea:Jokainen tietty itse miettii kuinka tärkeä se oman lapsen turvallisuus ja hengissä pysyminen on.
Mie siis haluan, että miun lapsi kuolee/vammautuu? Seleevä...![]()
On maalaisjärkeä ja on hysteeristä vahtaamista....
Turvallinen liikennekäyttöytyminenkin tekee jo paljon, vaikka istuin ei olisi tuliterä. Ei paljoa auta, että lapsen istuin on vm.2008, jos ajaa 120km tunnissa moottoritien turvavalliin, tälleen kärjistettynä.
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:Alkuperäinen kirjoittaja turvallisuus ennen kaikkea:Jokainen tietty itse miettii kuinka tärkeä se oman lapsen turvallisuus ja hengissä pysyminen on.
Mie siis haluan, että miun lapsi kuolee/vammautuu? Seleevä...![]()
On maalaisjärkeä ja on hysteeristä vahtaamista....
Turvallinen liikennekäyttöytyminenkin tekee jo paljon, vaikka istuin ei olisi tuliterä. Ei paljoa auta, että lapsen istuin on vm.2008, jos ajaa 120km tunnissa moottoritien turvavalliin, tälleen kärjistettynä.
Valitettavasti omalla ajotyylillä ei voi juurikaan vaikuttaa muiden ajotyyliin.
Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:että joutuu vakavaan onnettomuuteen on selkeästi epätodennäköisempää, jos itse ei hölmöile.
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Mua taas ihmetyttää se, että ihmiset vetoaa aina tuohon että "kun ei ole varaa uuteen/parempaan".
Onhan se nyt jo kauan ennen istuimen tarvetta tiedossa, että sellainen tarvitaan, niin miksi se on niin vaikeaa säästää se raha etukäteen?
Alkuperäinen kirjoittaja Eewok:Jos elää tämän palstan vastausten mukaan niin on huono äiti joka tapauksessaMutta tosiaan, on niitä vanhempiakin istuimia käytössä ja oleellista on se ettei ole kolaroitu.
Niin ja hei, sähköpostissakin on useaan kiertänyt se että miten ollaan selvitty esim.70-luvultakin hengissä kun ei mitään turvaistuimia edes ollut!! =)
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Meillä on 6 vuotta vanha Britaxin Elite autossa. Menee vielä kuopuksella.