Olo tuntuu niin arvottomalta, mies alkaa pelaamaan kun tulee töistä ja lopettaa kun mennään nukkumaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "suruinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"suruinen"

Vieras
tätä jatkunut jo kuukauden päivät uuden tietokonepelin takia. Välillä ihan vain mielikseni kysyy, että katsotaanko leffa ja sitten on mun kanssa sen 1,5h ja taas jatkuu pelit.

Ihanaa jäädä kakkoseksi tietokonepelille, mieluummin sitä joka päivä, kuin edes joskus MIELUUMMIN minun kanssa kuin koneen. Sitten iloisesti illalla vonkaa seksiä

Voithan koittaa alkaa pihtaamaan. Joillekin miehille tämä toimii ja joillekin ei. Jotkut miehet saattavat pihtaamisesta todeta vain vetävänsä sitten ilomilin käteen ja jatkavansa pelaamista. Tyyliin jääköön akka itsekin sitten puutteeseen.

Miehellä on vielä sellainen, että yrittää aina miellyttää ja lopettaakin pelaamisen kun huomaa että se minua häiritsee. Inhottavaa vain, että tällaisia asioita tehdään toista miellyttääkseen eikä siksi että haluaisi olla sen toisen kanssa. Niimpä olenkin ollut kuin ei mitään, aivan sama onko mies töissä vai kotona ei se kuitenkaan ole läsnä

Jos menisin hänelle sanomaan, että ei ole kivaa kun pelaa 24/7 niin mitä tekee mies, lopettaa pelaamisen kokonaan pariksi päiväksi ja sitten minä tunnen itseni nipoksi kun ei saa mies raukka pelata ollenkaan. Joko kaikki tai ei mitään, kyllä siinä nyt varmaan joku kultainen keskitiekin löytyisi

Yhden kuukauden, vasta?

Mä pelaan joka päivä töiden jälkeen tietsikkapelejä. Olen pelannut vuosia ja vuosia.. Onneksi teen iltaisin muitakin asioita, mutta melkein joka päivä pelaan ainakin jonkin aikaa. Mies ei ole muistaakseni vielä valittanut..

Uusimmat

Yhteistyössä