oltiin pari viikkoa sitten istumassa iltaa kaveriporukalla..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitä tää on..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitä tää on..

Vieras
siellä sitten ääneen kysyin, että missäs "matti ja maija" on? joku tiesi kertoa et kotona ja tokasin et ihme et edes matti ei tullut kun se yleensä on aina ja jokapaikassa, johon mun mies totes, että ehkä sillä on kotona muija jonka seurassa viihtyy. kaikki hiljeni ja katsoi mun miestä ja mua vuorotellen ja sit pikkuhiljaa vaivaantunut tunnelma helpotti kun ihmiset alko jutteleen kaikenlaista.. kotona sitten kysyin mun mieheltä, että mitä se sillä tarkoitti? tiuskas et mieti sitä. no, mä olen nyt tässä oikeesti pari viikkoa tutkiskellu itseäni, käyttäytymistäni, aiempaa käytöstäni ja kaikkea ja mä en kertakaikkiaan keksi mitään syytä miksi mies ei viihtyisi mun kanssa...?
mä en jäkätä ja mäkätä, mä en kiellä sitä menemästä kavereidensa kanssa, mä en pakota sitä olemaan mun kanssa.. mä olen esittänyt toiveita että olis kiva jos katsoisit mun kanssa vaikka leffan tai lähdettäis kävelylle, mutta koskaan sitä ei huvita tai se ei jaksa. kysyin sitten uudestaan, että mistä on kyse kun en kertakaikkiaan keksi mitä teen väärin, et kerro mulle niin tehdään asialle jotain. mies ei sanonut juuta eikä jaata, mutisi vaan jotain ja kun itkun partaalla sanoin sit tiukemmin, että puhu mulle!! niin se tokas et no ton takia!
mä en ymmärrä!!! auttakaa mua ymmärtään!! onko se ihastunu siihen maijaan vai mikä hitto on?? mun jutut ei enää ole hauskoja sen mielestä ja se on alkanut nolata mua julkisesti, en siksi enää mielelläni lähde sen kanssa mihinkään. koko mies on ihan kyvytön puhumaan, eikä tää ratkea puhumatta. terapiat on kuulema hulluja varten, hän ei sellaisiin mene jne.
onko tää nyt jotain lopun alkua? onko sen tunteet vaan hiipumassa mua kohtaan? miksei se puhu?

Aaargh, ja taas kerran tämmöinen mies joka tiuskii ja mököttää mutta ei voi sanoa että mikä on vaikka kysyy suoraan ja ehdottelee vaihtoehtojakin joihin pelkkä kyllä/ei riittäisi. Ja sitten ne jaksaa aina urputtaa että naiset ne on niin vaikeita ja pitäisi osata ajatuksia lukea kun eivät voi suoraan kertoa mitä haluavat.

:hug: ap:lle, en oikein osaa neuvoja antaa tuohon tilanteeseen, minua ainakin tuo sinun ukkosi ketuttaa ihan täysillä.

Alkuperäinen kirjoittaja Millenia:
Aaargh, ja taas kerran tämmöinen mies joka tiuskii ja mököttää mutta ei voi sanoa että mikä on vaikka kysyy suoraan ja ehdottelee vaihtoehtojakin joihin pelkkä kyllä/ei riittäisi. Ja sitten ne jaksaa aina urputtaa että naiset ne on niin vaikeita ja pitäisi osata ajatuksia lukea kun eivät voi suoraan kertoa mitä haluavat.

:hug: ap:lle, en oikein osaa neuvoja antaa tuohon tilanteeseen, minua ainakin tuo sinun ukkosi ketuttaa ihan täysillä.

Sä oot kyllä tasan oikeassa.
Jos joku, niin mies se vasta vaikea onkin kun sitä "ahdistaa"

Jaa-a. Minä en kyllä sietäisi miestä, joka nolaisi minut julkisesti. Mies ei kuulosta kovin rakastuneelta, kun puhuu noin, eikä osaa selittää, mikä sinussa "mättää" hänen mielestään.
Harkitsisin varmaankin eroa, jos mies käyttäytyisi noin, eikä haluaisi selvittää asiaa.

Hmm :/ Tosi törkeää rueta toista nolaamaan muitten eessä.Jossei mies suostu useammista yrityksistä huolimatta ongelmasta puhumaan,niin mitäpä muuta voi tehä,kuin erota:/ Ei se puhumattakkaan ratkea :(

oletko sattumoisin sellainen joka on aina suuna päänä esittämässä mielipiteensä joka asiaan? Joskus sekin voi raivostuttaa. Ehkä miehes ajatteli että Matti ja Maija nyt välillä haluaa viettää iltaa kaksin, eikä siitä tarvitse numeroa tehdä. Ton yhden kertomasi esimerkin perusteella ei kukaan ulkopuolinen voi kyllä mitään kovin päteviä johtopäätöksiä tehdä.

Yhteistyössä