viime perjantaina käytiin sairaalassa ja terkkarissa 3 kertaa yhteensä kun henkeä pojalla ahdisti... mutta päästiin sairaalastakin kotiin.. lauantai päivä meni hyvin, mutta lauantai ja sunnuntai välisenä yönä popjalla oli muutamia hengityskatkoksia.. sitten sunnuntaina mentiin lääkäriin joskus 10 jälkeen (terkkariin) kun taas hengitys vinku ja paha pojan hengittää 
päästiin lääkärin vastaanotolle ja kuunteli edestä yhdestä kohtaa kerran ja selän puolelta kerran yhdestä kohtaa ja sanoi etttei mitään kuulunut ja pojan hengitys vinkui korvaan asti sitten katsoi korvat ja sanoi että puhtaat ovat ja sitten lääkäri totes että en tiedä miten voisin teitä auttaa |O |O |O |O sitten pikkasen ärähdin että etkö tollo kuule jo korvaanki että hengitys vinkuu ja ja röhisee sitten se kuunteli uudestaan ja totesi että kuuluu pahat vinkunat ja laittoi lähetteen sairaalaaan.. sinne päästyämme satuuratio oli 87 ja saatiin happea ja spiraa ja jäätiin osastolle. poika kytkettiin osastolla johonkin monitoreihin ja sit illalla olin just nukahtamassa ja yht äkkiä kaikki koneet alkoi huutaa ja paikalle juoksi monta monta hoitajaa saturaatio oli tippunut 80 ja sitten pojalle laitettiin happiviikset ja annettiin lääkkeitä ja mua jo varoitettiin että poika joudutaan laittaa sellasen koneeseen mikä auttaa häntä hengittää
ja itkuhan siellä pääsi lääkärikin kävi juttelee.. mut sit saturaatiot alkoi pikkuhiljaa korjaantumaaan :/ olin ihan huolesta sekaisin :ashamed: sitten ne vielä illemmalla laski mutta ei noin alas oliks se joku 84 ja taas korjaantu spiralla ja sen jälkeen saturaatiot pysy kunnossa mutta välillä henkeä ahisti ja hengitys vinkui.. sitten viime yön aikana oli pojalla molemmat korvat tulehtunut ja niihenki saatiin lääkkeet.. ja diagnoosiksi poika sai astman ja saatiin siihen 2 eri lääkkeet ja nyt pitä opetella ton babyhalerin käyttöä... voi mun pientä toivottavasti tulis nopeasti kuntoon :heart: :'(
päästiin lääkärin vastaanotolle ja kuunteli edestä yhdestä kohtaa kerran ja selän puolelta kerran yhdestä kohtaa ja sanoi etttei mitään kuulunut ja pojan hengitys vinkui korvaan asti sitten katsoi korvat ja sanoi että puhtaat ovat ja sitten lääkäri totes että en tiedä miten voisin teitä auttaa |O |O |O |O sitten pikkasen ärähdin että etkö tollo kuule jo korvaanki että hengitys vinkuu ja ja röhisee sitten se kuunteli uudestaan ja totesi että kuuluu pahat vinkunat ja laittoi lähetteen sairaalaaan.. sinne päästyämme satuuratio oli 87 ja saatiin happea ja spiraa ja jäätiin osastolle. poika kytkettiin osastolla johonkin monitoreihin ja sit illalla olin just nukahtamassa ja yht äkkiä kaikki koneet alkoi huutaa ja paikalle juoksi monta monta hoitajaa saturaatio oli tippunut 80 ja sitten pojalle laitettiin happiviikset ja annettiin lääkkeitä ja mua jo varoitettiin että poika joudutaan laittaa sellasen koneeseen mikä auttaa häntä hengittää