Hae Anna.fi-sivustolta

Oma hevonen

Viestiketju osiossa 'Lemmikit' , käynnistäjänä Heppa, 08.10.2017.

1. Heppa Vierailija

Moi oon ridannu n 7 vuotta ridakoulussa ja tänä kesänä mulla oli yp poni. Yp poni oli ollut ekassa ridakoulussa jossa olin n 4v ja täällä meillä se olikin aika hirveä välillä. Sillä poni ei ollut eroahdistuksellinen kotonaan jos meni maastoon yksin yms mutta meillä juoksi tarhassa, ratsastaessa keksi että saa tiputettua ratsastajan kun tekee rodeoympyrää pukkien kera ja karkaili parikertaa kun säikähti olemattomia juttuja. Eli juu sain uutta kokemusta aika paljon ja onnkstui kyllä jotenkin ponin kanssa yhteiselo ja en edelleenkään kyllästynyt siihen samaan toistuvaan arkeen vaikka poni oli meillä monta kuukautta, mutta välillä vaan ärsytti ponin tempaukset. Ja olen aatllut että vois kohta alkaa olee aika omalle hevoselle ku en mä enää mikää hirveen lyhytkää oo.. ja mistöän ei ole mahdollista saada enää yp hevosta. Meillä olisi talli joka pitäs vaa vähän eristää kun katon ja seinän liitokset on vähän niin ja näin niin kyllähän hevonen semmosessa talvetki pärjäis loimituksen kera,ja kentälle meille ois tosi hyvä paikka ja siihe sais kentän jo aika nopeesti et ei olis mikää puolen vuoden prosessi sekää. Rahaa meillä riittää hevosen ylläpitoon sekä hevoseen hyvin, ainut mutta on se että vanhempani eivät jotenkaan haluasi hevosta vaikka syytä eivät ole kertoneet ja molemmat vanhemmat vähän pelkäävät hevosia mutta nykyään yp ponin hoito on heille aika mukavaa puuhaa... eli mikä on ongelmana? Jos jollai olisi ehdotuksia miten saisin heidät vakuuttumaan ideasta vaikka he jo tietävät että mä jaksasin ja paikka olis ja rahaa olis ni mikä siinä estää heitä toteuttamasta mun unelmaa? Saattaa johtua siitä että naapurissa oli monta vuotta erään teinin omistava heppa mutta sitten he päättivät myydä sen koska tyttö ei enää jaksanut mutta voin sanoa että mullahan ei tuu lopahtamaan into! Ja vaikka kaikki aina sanoo että ei tuu mutta silti joillain tulee ni silti multa ei tule koska oon niin omistautunut ja kirjaimellisesti käyn naapuritallilla melkein joka päivä ellei sada vaikka matka on pitkä pyöräillä niin on se sen arvoista. Ja siis olen 14v tyttö.

Tarot-ennustus – valitse kortti ja lue, mitä se enteilee elämääsi

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri