Oma kokemukseni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Eräs vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Eräs vaimo

Vieras
Hieman taustoja.
Olen noin kolmekymppinen nainen, aviossa kuusi vuotta, ihana mies, ei lapsia vielä.

Seurustelun alussa seksi toimi hyvin, niinkuin yleensäkkin alkuhuumassa on tapana, sitten tuli ""kuivakausi"" jolloinka seksi oli vain suoritus siinä missä siivouskin, tätä kesti mielestäni liian pitkään, mies olisi kyllä ollut halukas.

No nyt olen löytänyt uudelleen tuon seksin ihanan kipinän, mutta millälailla? olen ""hurahtanut"" anaaliseksiin, minä joka olin ennen ""pimeässä ja peiton alla tyyppiä""
Ei se tietenkään jokapäiväistä ole, ehkä kahdesta neljään kertaan kuukaudessa. Väliajat nautimme aivan normi seksistä joka on tämän ansiosta parantunut myös todella paljon, mutta sellaisia orgasmeja joita nykyään saan anaaliseksistä en ole ennen kokenut.

En tiedä miksi tämän kirjoitin, ehkä kannustaakseni muitakin kokeilemaan jotain uutta ja ehkä hieman ""luvatonta""
mutta jos suhteessanne seksi on hieman käymistilassa niin ei muuta kuin rohkeasti vain kokeilemaan.

Hyvää talven odotusta.

Ps.
Miehenikin kiinnittää minuun entistä enemmän huomiota nykyisin:)

Hyvä että olette oivaltaneet! Jotain uutta pitää aina kehittää seksiin, ei totutuilla tavoilla kauaa kiinnosta. Ennakkoluulot ja estot pois vain. Tietysti rajansa kaikella, mut kokeilkaa vain kaikkea mikä kummalekin sopii! Tsemppiä jatkossakin!

Onko teitä oikeasti olemassa? Siis naisia jotka pitävät anaaliseksistä? Olen nelikymppinen mies enkä ole vielä tavannut sellaista naista. Onnea sinulle, olet taivaallisen ihana tapaus!

No meillä on kanssa kokeiltu tuota. Piristää kummasti seksielämää. Se on meille molemmille mieluisa juttu, kun molemmat tekee vuorollaan aloitteen peppuseksiin.

Miten anaaliseksi tuottaa naiselle orgasmin?onko peräaukossa jotain tuntohermoja jotka saa aikaan orgasmin?miltä se kulli tuntuu anuksessa?vähän faktoja asiasta?miehen tuntemukset ymmärtää ku o tiukka reikä mut mitens o naiset jotka anaalia harrastatte?

Meillä ei onnistu,miehelläni liian paksu kalu siihen hommaan,sattuu ihan vietävästi.Mutta me olemme herahtaneet suuseksiin,mieheni työntää kaksi sormea sisääni ja nuolee glitorista kunnes laukean,tämän jälkeen hän työntyy sisääni ja laukeaa itsekin.Toisinaan taas imen hänen kaluaan niin kauan että hän laukeaa suuhuni,ihana tunne kun tuntee kuuman sperman lentävän suuhun ja tarttuvan nieluun ja kitalakeen.

Ihan kahden kerran kokemuksesta voin sanoa, että anaaliseksi tuntuu siltä kuin pas*lla kävisi. Sattuu myös, vaikka mitä liukkaria olisi. Että jos siitä joku nainen nauttii, saa olla kyllä jotenkin erikoinen tapaus. Ja olen tästä myös keskustellut muutaman kaverin kanssa, jotka ovat miestensä kanssa kokeilleet, ja samaan johtopäätökseen tulimme; kivuliasta ja likaista hommaa.

Se sattuu joo kahden kerran kokemuksella, mutta näin öö..öbaut parinkymmenen kerran kokemuksella voin sanoa että kaikkeen tottuu ja olen ollut jo monta kertaa lähellä saada orgasmin anaaliseksistä...jo pelkkä idea siitä kiihottaa, ainakin meidän sekstailussa jos mies panee peppuun, se alistaa mua ja aah mä nautin siitä. Eka työntö on aina kivulias, mutta muuten ei. Eikä homma ole likaista...ainakaan jos sen osaa hoitaa.

Ei ole lainkaan kivuliasta kunhan käyttää liukkaria tarpeeksi ja muistaa kunnon alkulämmittelyn (kieli, sormet, lelut)

Mies työntyy kyllä koko mitalla minuun ja laukeaa yleensä selälle.

Ei muuta kuin rohkeasti kokeilemaan, ei se satu:)