Omaa aikaa, mitä tekisitte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Otan lauantaina omaa aikaa sillä olen lomaillut lapsiemme (4v5kk ja 1v10kk) kanssa 24/7 jo 3 viikkoa (mies on töissä) ilman omaa aikaa (paitsi iltaisin lasten mentyä nukkumaan).

Pieni lepohetki on siis tervetullut ja lauantaina lähden viettämään omaa aikaa (ja kenties yötäkin), luultavasti Helsinkiin (tässä lähistöllä asutaan).

Mitä te tekisitte, jos viettäisitte päivän itseksenne tai kaverin kanssa? Minä ajattelin mennä aamulla stadikalle uimaan ja lukemaan kirjaa/lehtiä, sitten elokuviin päiväesitykseen ja sen jälkeen lounaalle. Sitten voisi vähänb katsoa kauppoja (säästä riippuen) ja käydä terassilla. Mitähän muuta keksisi...?

Alkuperäinen kirjoittaja Esim?:
Rentoudu? Tarviiko sitä koko päiväksi olla kaikenlaista kiirettä?

Rentoudu missä? En ihan jaksa koko päivää terassilla istuskella, voi olla ettten pääsisi edes konttaamalla kotii, jos niin tekisin ;)

Alkuperäinen kirjoittaja höö:
Olet itsekeskeinen aika oaljonkin, anna miehellesi se vapaa-aika kun ei ole voinut relata ollenkaan 3 viikkoon.

Heh heh, mies on saanut olla kotona itsekseen PALJON (mm. viikon olimme lapsien kanssa mun sukulaisten luona nyt lomallani) ja oli keväällä viikon lomalla itsekseen- enkö ole siis ansainnut yhtä päivää itselleni 4 viikon lomani aikana?