Omassa kodissa alastomana kulkeminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nakuilija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nakuilija

Vieras
Menisikö mammoilla jyvä kurkkuun, jos naapurinne tykkäisi kotonaan kulkea alasti (verhot auki). Valittaisitteko?
Ihan vaan tuli mieleen, kun me kuljeskellaan paljonkin nakuna kotona. Ulkonakin usein :D Asutaan kyllä korvessa, että kenenkään ei meidän alastomuutemme takia tarvii kärsiä.
miten reagoisitte jos naapurissanne joku nakuilisi (sisällä, ei pihalla)?
Itseänihän ei haittaa, mitä muut kotonaan tekevät. Mikään pakkohan kun ei ole toisten koteihin kurkkia.

ps. me myös istutaan alasti sohvalla. ja ruokapöydässäkin. Ollaan myös harrastettu seksiä sekä sohvalla, että ruokapöydällä. Tervetuloa meille kylään ;)

pss. Kun lapsi on kotona, ollaan melkolailla pukeissa. Ei tarvii ottaa sossuihin yhteyttä.

Mä olen nudisti kotona, ei ole lapsia. Meille tosin ei kukaan näe sisään. Jos naapurissa oltaisiin alasti, olisin lähinnä huvittunut, jos sattuisin näkemään. Tietysti eri asia, jos asuu vaikka 1. kerroksessa ja heiluu alasti ikkunan edessä lasten katsellessa pihalla, olisi se aika asiatonta...

Naapurin nakuilu ei haittaisi koska asutaan niin korkealla ettei hälle sisälle näy :D
Mä kyllä tykkään välillä nakuilla kotona, mutta pyrin laittamaan sillä suunnalla verhoja kiinni missä on niin korkeita taloja, että meille näkyy sisälle.

Meillä ei näy kun yhden naapurin keittiön ikkunasta kunnolla sisään, siis puolin ja toisin. Ja ei haittais vaikka olisivat aina alasti, en tuijottele sinne.
Mutta en halusi kyläillä jos tietäisin et joku istuu sohvilla alasti ja ruokapöydässä, yöks. Nuorena kaverin kotona aikuisilla oli aika nudisti meininki, ei haitannu, mut noi kyllä piti sen verran pyyhettä mukana, että sohvalla istuivat pyyhkeen päällä ja ruokapöytään se kiedottiin ympärille, tuo ei siis koskaan haitannu.

Ei haittaa muiden alastomuudet, itsekin olen välillä alasti. Mutta kyllä mua hitusen on huvittanut, kun vastapäätä olevassa talossa on sellaiset koko seinän ikkunat ja siellä eräs herrasmies on useamman kerran joogannut alasti.

Siinäpä nakuilee. Mutta esim. meille kotiin on melko mahdotonta tulla siten, etteikö näkisi suoraan naapurin keittiöön (ellei kulje silmät kiinni, mikä taas vaikeuttaa aika lailla esim. oven avaamista) - ja jos naapuri siinä nakuilisi ja sekstailisi, ikkunan ääressä, verhot auki, niin ei se olisi mitenkään hyväksyttävää. Se asunto on oikeasti kuin akvaario etenkin ilta-aikaan kun valot on päällä, jos verhot ei ole edessä.