Omatekoisen pizzan parhaat täytteet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pizzacake
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pizzacake

Vieras
Eli mitä tykkäät laittaa omatekoiseen pizzaan?
Myös hyvä pihjapohjan ohje ( pellilliseen tai pyöreään ) hakusessa jos jollain olisi?
Omat lempparitäytteet:
tacomaustettu jauheliha
aurajuusto
paprika
valkosipuli ja sipuli

Kun mä teen, niin suosikkina on pelkkä bolognesekastike. Tai sitten paistettua possunjauhelihaa, sipulia ja anjovisfileitä. Toki juustoa myös.

Mies taas taiteilee usein pizzan jauhelihasta, sipulista, metvurstista banaaista ja aura-juustosta. Kuulostaa ehkä oudolta mutta kannattaa kokeilla.

---Ilmakuivattu kinkku (sekä uuniin pizzan päälle että paistamisen jälkeen pizzan päälle), vuohenjuusto, tomaatti, tuore rucola.

---Kylmäsavulohi, katkarapu, oliivi, feta

Mielenkiintoisia vastauksia kaikilla... =)
Oma suosikki pizza on aika pitkälti: tämmöinen.

Jauheliha (otathan huomioon että pohjalla tomaattikastike)
Ananas rengas
Auranjuusto

Päälle maukasta sulaa juustoa niin avot :P

Vaikken enää karppaaja olekaan, niin karppipizzan pohja juustoraasteesta, maitorahkasta, munista, ruisjauhoista ja kauranleseistä. Täytteeksi kinkkusuikaleita, katkarapuja, ananasta, herkkusieniä, joskus vielä lisäksi aurajuustoa. Taivaallista :)

Yök! Ananas kuuluu makeaan jälkiruokaan, ei pizzan päälle. Esim. omena toimii pizzassa yllättävän hyvin.

Minun pizzaan tulee:
Jauheliha
Aurajuusto
Valkosipuli
Mozzarellajuusto
(sipuli, herkkusieni,oliivi,pekoni, kebab, salaattijuusto) mikä milloinkin tuohon lisäksi tekee mieli laittaa, muuttuu mielialan mukaan :D

Yök! Ananas kuuluu makeaan jälkiruokaan, ei pizzan päälle. Esim. omena toimii pizzassa yllättävän hyvin.

Minun pizzaan tulee:
Jauheliha
Aurajuusto
Valkosipuli
Mozzarellajuusto
(sipuli, herkkusieni,oliivi,pekoni, kebab, salaattijuusto) mikä milloinkin tuohon lisäksi tekee mieli laittaa, muuttuu mielialan mukaan :D

Makunsa kullakin. Pizzasi on, joka tapauksessa, ihan ok. En Itse lähtisi omenan kanssa kokeilemaan, mutta - makunsa: kullakin.

En muista mitä tässä oli...

4471651143_c1f93628a7_b.jpg

Mä laitan kaupan pizzaan usein omia täytteitä, yleensä otan kaupan täytteet kokonaan pois jos alan säveltää omia töytteitö. Tapana on ollu pistää pähkinöitä, mansikanpyolikkaita, jauhelihapihvin palasia, jugurttia, suolakurkkuja, kinkkua, salaattia, kananmunaa, meetvurstia, kaneliomenoita, makaronia ja avokadoa.

Ei kaikkea tietenkään yhtä aikaa, joitaki fiiliksen mukaan

Makea suippopaprika (ei säilykepaprika)
Ananas (kypsästä kairattu)
Valkosipulimurska, luomuvilellystä aina
luomuoliivi
luomutomaatti
luomumustapippuri
Luomuoregano kuivattuna

Lisukkeeksi laittaisin luomuauhelihan, jos olis. Ei ole, jos ei itse tee.
Juustossa suola: merisuolattua luomujuustoa raasteena.

Yhteistyössä