Hae Anna.fi-sivustolta

"Omatoimiloma" Kreetalla

Viestiketju osiossa 'Kreikka ja Kypros' , käynnistäjänä Jane61, 14.02.2007.

Viestiketjun status:
Viestiketju on suljettu.
  1. -beggar- Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    On se kumma, kun ainoastaan täällä tulee sotkua ja minua on haukuttu 5-vuotta. Ei tämä ole ainoa foorumi missä kirjoittelen , mutta missään muualla ei ole kimpuuni käyty yhtä järjestelmällisesti kun täällä. Kun nyt tuli tuo asia puheeksi, täälläkin on jaksoja jolloin tuota näykkimistä ei ole tapahtunut - joku kirjoittaja on ilmeisesti ollut lomillaan.

2. Barbeito Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    kuinka suuri osa noista sontaviesteistä on sanna-liisan tekosia. Nykyään ilmeisesti vähintään 80 %. Kun ei noita vuohijuttujakaan ole vähään aikaan esiintynyt. Ne kai olivat pikkupoikien tekosia. Irmelillä kun ei ole tuota huumorin yritystäkään. Sitä vissiin ne säälittävät haniakaisjutut yrittivät olla?

3. -beggar- Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    -
    Hän vetää eräänlaista Jekyll & Hyde roolia riippuen missä hän kirjoittaa. Sain hänen kimppuu taannoin Ellien 50+ osastossa, jossa minua höyhenti aivan erilainen "riiviö". Samoin kreikka.netissä hänellä oli useita rooleja, joilla hän tölvi toki muitakin kun minua. Uskoakseni myös "Terveisiä Analipsistä" blogi oli lähtöisin samasta kynästä, koska sama "Nurmio-Kreeta" vittuilu oli puettu ikään kun huumorin kaapuun, joka nauratti vain kirjoittajaa.

Ei pitäis sanoa, mutta sanon kuitenkin . "Hululla on halvat huvit".

4. hulluja palstalla Vierailija

Onko Nurmio ainoa hullu palstalla? Luulenpa että on mutta tauti tarttuu näköjään, joskin lievempänä. Luulosairaus= myös eräs hulluden alalaji. Kateus ei taas ole hulluutta.

5. 1235 Vierailija

Onko Kreetalla ihan majapaikkojakin? Ei uskoisi. Niemltään yksi ja toinen...

6. Toisinaan täällä Vierailija

jotta täällä voisi keskustella otsikoitten mukaisista aiheista????

7. vahvistus Vierailija

Ei näytä saavan koska Nurmio ja RTO "ylläpitävät keskustelua".

8. RTO Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Miksi sinua "vierailija" kiukuttaa niin kovasti se että täällä vaaditaan blokkia häiriköille?

9. Miski sinua tuo asia vaivaa? Sinullehan laki pitää löytyä, pönttö! Et kirjoita asiasta vaan sen vierestä, ahukut ja räksytät kuni vanha kapinen koira.

10. Miksi sinua tuo asia vaivaa? Sinullehan laki pitää löytyä, pönttö! Et kirjoita asiasta vaan sen vierestä, ahukut ja räksytät kuni vanha kapinen koira.

11. -beggar- Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0

Kyllä , mutta vielä papereita vailla, mutta voithan sinä ne akateemisena naisena minulle kirjoittaa. Olen ympäristolleni ns. "helppo-hullu" , en karkaa ihmisten kimppuun, en syö ulosteitani, pesen jopa itse pyykkini. Koska hulluuskeskustelu käydään epä-tiedon valtaväylällä oikeampi nimike olisi: OLETUSHULLU

12. turust vaan! Vierailija

Tarkennus: ihan jeestyyppi ei mene KOKOUKSEEN kännissä! Ulosheitto sieltä tulee - ja tuli!

13. RTO Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Kuulostaako tutulta:
    -ahukut
    -kuni

:) :) :) :) :) :) :) :)

14. jo kohtapuoliin Vierailija

huolestuttamaan,nurmio,voit saada ikuisen porttikiellon tänne.

15. -beggar- Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    HAH, HAH, HAH, HAH, HAH, !!!

Eiköhän olisi syytä poistaa saurauden aiheuttaja eikä potilas. Tämän onkin S-Liisan logiikkaa , poistetaan kaikki hänen inhoamasa kirjoittajat foorumilta, jolloin hän jää yksinään kirjoittamaan loputonta blogiaan.

16. 'ahukut kuni'....hah hah haa... nyt on mummulta menny hermot.....

17. Niin, sen toimien johdosta foorumi jo kerran suljettiin... muistaakohan sitä enää. On se ollut kiellossa viime aikoinakin...

18. -beggar- Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    -
    Aivan totta, minä sotkin aivan yksinäni kaikki aloittamani viestiketjut kuteen tänäänkin - ehkä aivan pikkasen autoit sotkemisessa.

Kiihkosi minua ja puolustamaani köyhälistöä kohtaan oli aivan toisissa lukemissa kun tänään. Silloin liipaisimella olivat yksinhuoltajat jotka sossun rahoilla matkustivat etelään ja sinä kun maksoit matkasi ihan itse. Tietysti nämä huonosti kasvatetut yksinhuoltajien äpärät, olivat sydäntäsi lähellä, koska teemaan palattiin tämän tästä. Ehkäpä juuri siksi Nurmio perusti bändin; ”Köyhien ystävät”.

19. edellisestä Vierailija

Mitähän toikin on... täysi seko koko tyyppi. ÄLÄ vastaa kuitenkaan.

20. RTO Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    vierailija, helpottiko?

21. sitten Vierailija

kuitenkin pakko vastata!

22. V*****a Vierailija

Minä v*****n sinulle mutta ÄLÄ vastaa näihin syytöksiin

23. Cillis Vierailija

Sinutkin bannattiin foorumilta - ei unohdeta faktoja !!!

24. nainen suomesta Vierailija

Mulla on omatoimiloma Retyssä. Löysin tyttöystävän sieltä ja vietän nyt 3 v putkeen "lomaillen" Retyssä.

25. tämä hieman Vierailija

kiusallista,mutta oletko sinä "lepakko"?

Viestiketjun status:
Viestiketju on suljettu.
Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi