Omenalle farkkulegginsit? Siis omenavartaloiselle :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuuva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apuuva

Vieras
Mulla on pitkät laihahkot jalat, mutta järkyttävä vatsanympärys (kyllä, tiedän miten vaarallista!) ja minä haluaisin löytää ihanaiset farkkuleggarit, joita käyttää saapikkaiden ja tunikoiden kanssa, mutta... Siis kun en vaan löydä sellaisia, johon mun maha mahtuis :D Tai jos löydän niin ne on ylilöysät reisistä... Mitään persettä mulla ei ole (tosi kapea lantio) ja kaikki tosiaan kertynyt tohon mahaan.

Mistä oi mistä mä löydän tällaiselle kropalle farkkuleggarit?

Olisiko äitiysosasto ihan poissuljettu vaihtoehto? Voivat tietenkin korostaa mahaa liikaa.

Mulla ihan päinvastainen ongelma, olen päärynä ja kaikki farkkuleggarit jumittaa pohkeisiin ja reisiin, ja jos saan vedettyä ne jalkaan, niin vyöllä on tilaa kaverillekin.

[QUOTE="omppuli";27377717]Oi, mä vaan ihmettelen, miksi haluaisit pukeutua farkkulegginseihin, tai ylipäänsä legginseihin, jos olet omena?[/QUOTE]

Ööh, kuten sanoin jalkani ovat pitkät ja laihat. Ja tokihan tuo tunika peittää sen mahan. En todellakaan ajatellut mitään napapaitaa ja leggareita laittaa :D

Mikä siis oli ongelma?

[QUOTE="Iki-ihana";27377723]Olisiko äitiysosasto ihan poissuljettu vaihtoehto? Voivat tietenkin korostaa mahaa liikaa.

Mulla ihan päinvastainen ongelma, olen päärynä ja kaikki farkkuleggarit jumittaa pohkeisiin ja reisiin, ja jos saan vedettyä ne jalkaan, niin vyöllä on tilaa kaverillekin.[/QUOTE]

Olen kyllä joo miettinyt ja kattonutkin noita äitiysvaatteita... Muistelen vaan, että silloin kun raskaana olin niin piti olla ihan kauhea maha, että pysyivät ylhäällä, että pysyvätköhän "pikkumahalla" sitten ylhäällä?

Ja tiedän kyllä, että ongelmallinen tuo päärynävartalo osaakin olla :D

Mulla on sama ongelma kaikkien housujen kanssa, joiden pitäisi olla istuvat :( Jos vatsasta menee housut kiinni ja ei purista kovin kivuliaasti (:D), niin ne on sit reisistä löysät ja lököttävät, samoin pepun "alaosasta", tai siis jostain siitä pepun ja reiden liittymäkohdasta. Mulla on suhteessa hyvin kapeat jalat ja peppu sivusta katsottuna mallia "hyppyri" :D

Ainoat tähän mennessä hyvät olen löytänyt viime kesänä kappahlista, vyötärö ei tule kamalan korkealle ja se oli jotenkin kivan mallinen, asettuu vatsasta juuri sopivaan kohtaan. Farkkuleggarit luonnollisesti venyy käytössä ja kappahlin mitoitus on mielestäni reilua, niin sain ottaa kaksi numeroa normaalia kokoani pienemmät. Ovat sellaiset capri-pituiset ja lahkeessa lyhyt vetoketju, todella kivan näköiset :)

Eipä tässä auta varmaan kuin laihduttaa, siis jo ihan terveydellisistäkin syistä, ja olisi mukava kun vaatteiden ostaminen ei olisi niin hankalaa :)

Mun mielestä farkkuleggarit on juuri hyvä vaihtoehto sulle. Korostat niitä hyviä puoliasi. Ehkä itse menisin äippäosastolta katsomaan, kun saa sitä resoria sitten kuitenkin kavennettua. En voi käsittää miksi jostain kohtaa ison pitäisi pukeutua kauttaaltaan kaapuun ja näyttää siten 10 kertaa isommalta joten go girl!

Itse tilasin täältä ja olen kyllä suht normaalivartaloinen.

Mustat farkkulegginsit istuu hyvin ja tuli muutamassa päivässä kotiin kirjeessä.
http://www.volat.fi/Mustat-farkku-legginsit

Asiakaspalvelulle iso +++ hyvästä asiakaspalvelusta

Yhteistyössä