omituiset nännit :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja helsu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

helsu

Vieras
Oon 22 vuotias nainen ja mua on jo vuosia vaivannut asia, jonka uskoin muuttuvan omia aikojaan mutta nyt alan epäillä... Ongelmani on nänneissä, tai pikemminkin siinä että niitä ei ole... Rintani on aika isot mutta nännit ovat pienet ja näyttävät samanlaisilta kuin miesten. Aiemmin ajattelin, ja terveydenhoitajakin sanoi mulle, että vuodet kyllä korjaa asian. Onko näin? Entä jos tulisin raskaaksi? Ei näillä vauvaa imetettäisi. Kaikilla kavereillani ja muillakin naisilla joiden rinnat oon nähnyt on normaalit nännit vaikka tissit oisivat pienetkin... Onko tää joku hormonijuttu vai mikä? E-pillerit joita oon syöny aknen takia on vaikuttanu vain rintojen kasvuun. Onko kellään samantapaisia kokemuksia?

Minulla on erittäin pienet nännit. ovat ikäänkuin sisäänpäin kääntyneet. Lasta oli vaikea imettää ja käytin imettäessä sellaista kapinetta ,jossa pieni muovikuppi jossa oli tutti laitettiin rinnan päälle ja vauva imi siitä tutista. Kätilö ihmetteli "kuinka on naisella tuollaiset nännit , ettei lapsikaan saa syödäkseen" tosi kannustavaa. Kysyi lisäksi miksen ollut venyttänyt nännejä raskauden aikana. No ei ollut kukaan sanonut , että niin olisi pitänyt tehdä. Osittain myös lypsin maitoa tuttipulloon. Lapsella oli kova nälkä ja siitä "keinotutista " piti imeä tosi lujaa. Smanlaiset pikkuiset ovat vieläkin .

Yhteistyössä