V
vieras
Vieras
Vuokranantaja ilmoitti eilen, että jotain sen kavereita on tulossa tänne katsomaan jotain koneita tuonne ulkovarastoon. No ne sitten näytti tulevan tänne, ja odotin, että tulisivat jotain sanomaan, esim: "Ilmoittiko *** että ollaan tulossa...". Ensimmäiseksi lapset alkoi juosta ympäri pihaa ja tutkia paikkoja, sitten ne päästi kaksi koiraa irti juoksemaan ympäri pihaa ja nainen ja mies kierteli tontin, varaston, tutki ihan joka paikan. Menin tupakalla, eikä ne puhunu mulle mitään, nosti kättä ja jatkoi tutkimista
Meillä on narttukoira, jolla just se aika, että sais pentuja, niin päästää nyt kaks urosta irti meidän pihalle, olis voinu edes pyytää luvan. Kissat oli kauhusta kankeana, ku en tajunnu ottaa sisään...
Ja mun mielestä, vaikka vuokralla ollaankin, niin nyt tämä on meidän piha, eikä täällä vuokranantajan kaverit kulje niinkuin kotonaan. S*atana, että ottaa päähän.
Meillä on narttukoira, jolla just se aika, että sais pentuja, niin päästää nyt kaks urosta irti meidän pihalle, olis voinu edes pyytää luvan. Kissat oli kauhusta kankeana, ku en tajunnu ottaa sisään...
Ja mun mielestä, vaikka vuokralla ollaankin, niin nyt tämä on meidän piha, eikä täällä vuokranantajan kaverit kulje niinkuin kotonaan. S*atana, että ottaa päähän.