Omituista postia *soiva Nalle puh*

Minerva McGarmiwa

Aktiivinen jäsen
27.01.2007
23 852
0
36
Pori
Kävin äsken postissa, siellä oli tirpalle joku paketti. Mä jo hiukan ihmettelin jo mennessä et mikä se voi olla ja nyt oon entistä enemmän pihalla. Paketissa oli printattu osotetarra, ei lähettäjää ja sisällä FP:n soiva Nalle Puh (joku tuutulaulu) MIsä toi tuli ja miks? Onks jolleki muulle tullu? Ku en oo ees tilannu mitään et olis joku tilaajalahja.

Ootko osallistunut keräilyyn?Minä aikoinaan keräsin Bonan merkkejä ja sieltä piti tulla legoja..Mutta, sainkin kirjoja.Olivat muistaakseni jakaneet loppuun legot ja lopuille jakoivat kirjoja.

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Joku puhu täällä samasta muistaakseni viime viikolla

Muistatko kuka?

No en tietenkään :D

musta oli parikin mammaa jotka ihmettelivät samaa

Eli en oo ainoo joka ei ymmärrä mistä tulee? No sit ei ehkä tarvi epäillä omaa päätään niin paljoa.

Joku puhu täällä samasta muistaakseni viime viikolla

Muistatko kuka?

No en tietenkään :D

musta oli parikin mammaa jotka ihmettelivät samaa

Eli en oo ainoo joka ei ymmärrä mistä tulee? No sit ei ehkä tarvi epäillä omaa päätään niin paljoa.

No et kai :D Pidetään tätä ylhäällä niiin kauan josko joku muistaisi

Mulle tuli vuosia sitten valkoisessa kirjekuoressa puinen pyöreä pullasuti.Mun osoitetiedot oli printattu ja liimattu siihen päälle,eikä mitään muuta siinä kuoressa sisällä tai ulkopuolella lukenut.En vielä tänäkään päivänä tiedä mistä tuli ja miksi.

Minustkii tuntuu kuin oisin täs tään vuoden aikana lukenut muutamaan otteeseen samantapaisia ihmettelyjä!
Että tullut jotain nalle puhia mutta kukaan ei tiennyt että keltä.

Ei tarvii kysellä nikkejä kun en niitä muista, mutta muistan vain lukeneeni aiheesta :D

Meille tuli muutama viikko sitten, en enää muista oliko minun vai tytön nimellä, Nalle Puh DVD (se supernuuskija-Emmi.. :))
Kuitenkin.. ei mitään kirjettä mukana, ei lähettäjää.. tarra kirjekuoressa kyllä oli jossa luki Leaf.. en vain muista olenko osallistunut Leafin sivuilla johonkin kilpailuun ja voittanut mutta jännä ettei mitään saatekirjettä mukana.. kiva yllätys tosin. =)

Viime vuoden puolella oli kilpailu 2 plusassa missä piti lähetää lapsesta "söpö, ainutlaatuinen" kuva, Disneyn Nalle Puhin sivuille kilpailun voittaja sai jos oikein muistan lapsesta ison kuvan Nalle Puhin hahmojen kanssa ja muille oli lohdutuspalkintoina jotain muuta Nalle Puhin liittyvää. Me osallistuttiin kilpailuun ja voi vain arvailla että meille tuli juuri tuo soiva Nalle Puh sieltä, muihin kilpailuihin en ole osallistunut.

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Jospa joku vakoilija lähettää teille nuita tavaroita, niihin on kätketty sitte kamera tai jotain... hmmm.... :xmas:

Jep! Näin se varmaan on :D
Laitahan ap se lelu makkariin teidän sänkyä vastapäätä :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja maria:
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Jospa joku vakoilija lähettää teille nuita tavaroita, niihin on kätketty sitte kamera tai jotain... hmmm.... :xmas:

Jep! Näin se varmaan on :D
Laitahan ap se lelu makkariin teidän sänkyä vastapäätä :whistle:

No mitähän se meille pullasudin lähettänyt halusi kuvata =) Oli kyllä pyöree se varsi,että jospa ajatteli että rietaat ihmiset keksii sille käyttötarkoituksia... ;)

Yhteistyössä