Omituista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Epätoivoinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"Epätoivoinen"

Vieras
Pakko kysyä jos on jollain samanlaisia kokemuksia kun mulla. Elokuun puolessa välissä todettiin ultrassa tuulimuna raskaus ja tyhjennys pillereillä. Kaikki sujui hyvin ja tein negatiivisen testin neljä viikkoa toimeenpiteestä. N. Kaksi viikkoa siitä oli epämääräset kuukautiset ja alettiin yrittää uutta raskautta. Neljä viikkoa siitä tein haalean posiitiivisen testin ja viikko siitä alkoi vuotoa ( normaalit kuukautis vuodot) kesti noin kolme päivää. Vuodon loputtua tein testin ja negativiinen oli. Nyt on ollut pari päivää sellainen krapulainen olo sekä rinnat on ollu pikkasen arat ( jomottanu) tein eilen testin kun tulin kotiin ( eli virtsa ollut rakossa n. 3h) ajattelin vielä että ei ainakaan voi näyttää plussaa, mutta ihan selkeetä plussaa näytti ( pikkasen haaleeta mutta selkeästi näkyvissä) tein sitten tänää aamuvirtsasta uuden testin ja saman vahvunen plussa näytti. Eli melkein kaksi viikkoa on nyt siitä kun tein negatiivisen testin. Voinko oikeasti olla jo raskaana. Blääääää en nyt oikeasti tiedä yhtään mitä pitäis ajatella..... Raskaus olis niiiiiin toivottu asia. Soitin neuvolaan siellä neuvottiin olemaan yhteydessä gynen poliklinikkaan ja siellä sanottiin että vielä ei voi muuta kun odottaa ja tehdä uusi testi viikon kulutta. Mutta todennäköisesti olen tullut heti viimeisten vuotojen jälkeen uudestaan raskaaksi. Koska muuten testin pitäisi jo näyttää selkeetä/vahvaa plussaa (rv olisi 6+1). Eikai tässä voi muuta kun odottaa viikon ja kattoa sitten mikä on tilanne. Olisin erittäin kiitollinen jos jollain olisi jotain fiksua sanottavaa minulle koska tämä odotus ja epävarmuus on hermoja raastavaa.

Yhteistyössä