Ompa tosi ihana elämä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja *kyynellll
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

*kyynellll

Vieras
Musta tuntuu että olen nyt saanut tarpeeksi minun syy i tietenki kaikki... siis kaikki alkoi siitä kun mieheni meni armeijaan ja oltiin vatsa suruteltu noin 3vuotta asutiin kuitenki jo yhessä sen koko seurustelu ajan. Noh kun se lähti armeeijaan niin mää en jotenki jaksanu lähtee ulos tuli yksinäinen olo ja sitlöysin netistä semmosen chatti pelin kun imvu... Jain koukkuun laitoin sinne yli 1000e rahaa et mul olis kivempaa.
sit kun mieheni pääsi armeiijasta niin lopetin pelin mutta koska dna oli lakossa niin en saanut maksettua laskua kokonaan lähetin niille ämmille s-postia että saanko nuo erissä kun tuli hölmöilyä no eipä kuulunut mitään kävin dna liikkeesä ja ne sanoo

että eivät hoida laskutus asioita siellä AHAAAA!!!! okei no hyvä hyvä tulipa sit jonkun ajan kuluttua perinnöstä lasku ja sanoivat että minimi mitä voin maksaa on 200 no aijaa silloin oli työtön ja muuta rahaa ei sii ollut kovinkaan paljoo...no meni hermot ja menin sitten tilailee kaikkee mailaman roinaa kun vain keksin ennenkun menee nimi mustalle aikun olin niin viisas joo :( no eipä siinä kauan mennyt kun nimi nemi mustalle ja sit harmitti kun olin niin helvetin toopee...

No ei siinä kaikki odotin että minä ja mun poikaystävä mennää naimisiin kun oli jotain puhetta siitä että kun loppuu armeijaa niin sit me tehään se no eii :/ eipä kuulunut siitä mitään vaikka jaksoin mä jankuttaa siitä.
mun poikaystävä oli aikasemmin pyytänyt mua ottamaan kapslein pois(ehkäsy) ja mäkävin sitten poistattaa koska kuulema mielialat mulla heittelivät kovasti no ei me sen jälkeen kuitenkaa ehkäsyy käytetty.

no meni noin 3-5kk niin tulin raskaaks olin iloinen mutta en sanonut ääneen äitini oli kauhuissaan mut poikaY oli hämmillään ajatteli oh no mitä hänen isä sanoo ja muut kun isä hänen on arabialainen ja erittäin tiukka sellainen no hän sitten kertoi isommalle veljelleen ja hän sanoi että ei oikein tiiä mitä sanoo kait ookoo onnkes olkoon blah blah noh seuraavana päivänä se kerto sen lopuille veljeilleen ja toisiks isoin soitti mulle ja sano et mä en voi pitää sitä ja et turha tulle niitten eteen ja kaikkee olin ihan shokissa koska oli jo tehnyt yhden abortin kun oltiin surusteltu vasta 3kk..no mä kuitenki pidin sen ja me sitten salattiin mun oikakaverinkanssa tätä kauan kunnes yks päivä hän soitti isälleen ja kertoi odotti saavanasa turpiin no isä olikin onneissaan kun mitä ja sano et ainoa juttu on että menkää naimisiin ennenkun lapsi syntyy ok mentiin naimisiin ei ollu kiva juttu koska tuntui et mentiin isän takii naimisiin ku ei se mua ees ikin kosinu :/

mä synnytin ihana tytön terveen ruskea tukkaisen pitkäripsisen rinsessan :) olin onnelinnen mutta heti kun päästiin kotiin ja oltiin enen synnytystä muutettu kolmioon niin mies läks töihin ja oli aina 67 iltaanasti jonka jälkeen oli puhki :( olin taas yksin ei mulla ole ees kavereita kun kakki mun kaverit elää sinkku elämää ja mua taho ymmärtää joo sain lapsen 20 vuotiaana:) ja en kadu päivääkään lapsiani no tulin aika nopeasti uudelleen raskaaks ja tää oli toivottu molemmat huusivat ja nauroivat (minä ja mun mies) kun oltiin onnesta rikki että olin 2kk raskauksen jälkeen taas paksuna no oli se rankkaa kotona ollessa ja aina yksin :S kesä meni tuskaisena tää maha oli isompi ja mieheni teki kaikkea kivaa kun taas minä kuljin perässä ja kappas et mää sit vaa istun jossain varjossa tekemättä mitää sellainen kesä no oli päiviä milloin olin ihan kivalla tuulella ja oli taas päiviä kun vain riitä erimielisyyksiä ja muuta ei kiva.

no synnytin terveen vaalean pojan no eroa lapsilla oli 3päivää haha juu aika rankkaa no kaikki oli ihan hyvin mutta nyt tunnen oloni läskiksi rumaksi maha ihan arvilla naama ei minkään näköinen ja nyt ei edes ole vaateitta tarpeeksi rahat jotenki tiukilla riitää ja erimielisyyksiä miehen kanssa haukutaan toisiamme siiis kaikkilla mahdollisimmilla tavoilla kun vain on mutta tää on siis aina ollut jos riidellään. ei mitään uutta HARMI)))

mä olin 163 pitkä ja 54painoin olin tosi hyvässä kunnossa nyt painan72 ja odotan taas lasta tää on vika mutt TÄMÄ LAPSI KUN SYNTYY NIIN TOKA LAPSSENI ON SILLOIN VASTA 10KK oon niin rikki varmasti silloin kun välillä tuntuu ettei jaksa koti aina likainen en jaksa siivoo en jaksa mitää tottakai siivoon lasten takia lattiat mutta tiski ja pyykit taas jää :( ei mua huvita mulla paha olo enkä tiiä mitä tehä en oo jaksanu ees harrastaa seksia varmaan 2kk vaikka mies tahtoo mul on vaan niin allö olo ja haluisin lahaksi kovasti jotta mielikinmuuttuu mut ei voi mitää sellasta täällä

SEkavaa teksitä juu mulla tä näppis on hajalla pitää oikein hakata jotta tulee tetiä pahoittelen....semmosia täällä

:kiss:Voi sinua halit sinulle!
Voi kun oli vaikea lukea kun ei pilkkua ei pisteitä...
Mutta voimahalit ajattelen sinua<3
Toivottavasti saatte elämän järjestykseen...
Tuskin tämä palsta autta muuhun kuin että nsaat purkaa tänne...:flower:

Ihana olet!! Yritä nauttia lapsista vaikka välilä rankkaa onkin. Pyydä apua, ota yhteyttä ystäviin! Vietä omaa aikaa niin että miehesi hoitaa lapsia. Päätä olla onnellinen! :)

Pakko kysyä että miten toka lapsi voi olla vasta 10kk kun kolmas syntyy jos et ole kahteen kuukauteen harrastanu seksiä? ootko jo valmiiks päättäny synnyttää keskosen? Joo-o pilkun viilausta mutta jäin ihmetteleen.

tuli siinä kahenviikon synnytyksen jälkeen yksi kerta harrastettua jonka jälkeen en enään halunut mutta tulinkin raskaaksi. Mun molemmat lapset ovat yli lasketun syntyneet ja minulle tämänkin raskauksen aikana on jo sanottu todenäkösesti tapahtuu samalla tavalla ja toki toivotaan ettei tulisi keskosta...

Yhteistyössä