Ompahan persiistä toi huutiksen uudistus...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mää

Vieras
Jopa meni vaikeeks. Miks mun kuvat ei enää näy, vaan näkyy se pieni neliö jossa rasti, siitä jos klikkaa niin kuva näkyy tai sit ei näy. Höh!!! Vähän ärsyttävää ku nyt mun vaivalla otetut kuvat ei olekaan siinä näkyvillä!

mut haku on hidas taas.
musta hyvä uudistus olis ollu hakuun lisää nappula /ilmoitettu 24tunnin kuluessa/ eli sais hakaa uusia ilmoituksia kans erikseen. kun jotain tiettyä etsii, niin ne samat vanhat potkarit pyörii vuodesta toisen siellä, niin uusien ilmoitusten pitäis päästä jotenkin ylös myös pikaisesti.

Alkuperäinen kirjoittaja :):
mut haku on hidas taas.
musta hyvä uudistus olis ollu hakuun lisää nappula /ilmoitettu 24tunnin kuluessa/ eli sais hakaa uusia ilmoituksia kans erikseen. kun jotain tiettyä etsii, niin ne samat vanhat potkarit pyörii vuodesta toisen siellä, niin uusien ilmoitusten pitäis päästä jotenkin ylös myös pikaisesti.

Saathan sä ne uusimmat haettua kun klikkaat sitä "ilmoitettu"-kohtaa

Alkuperäinen kirjoittaja :):
mut haku on hidas taas.

Mä mietin just et kun siellä on osastokohtaisessa haussa se
Näytä vain uudet et tarkoittaako se uusia kohteita vai uusia tuotteita (siis niitä mitä myydään uusi/laput kiinni)

Siis mä tykkään ja mulla tuo jopa toimiikin kuten pitää B) .

Mutta olisin siis kaivannut ilmoitusta jätettäessä, kun on se "Huutajan minimipalaute"-kohta, niin sen tilalle niitä prosentteja ennemminkin... :whistle:

Jokohan nyt olisi tarpeeksi selvästi kirjoitettu :ashamed:

Yhteistyössä