Ompas ihanaa, neljäs poika tulossa!!!! En ole pettynyt!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äippä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äippä

Vieras
Syntynee loppusyksystä. Kohta olen neljän pojan ylpeä äiti! Sanokoot muut mitä tahansa, minä en ole pettynyt, etten tyttöä saanut! Ja viidettä en tee, vaikka jotkut ovat yrittäneet sanoa, että se voisi olla tyttö. Uskokaa jo, pärjään ilman tyttöäkin! Ärsyttää ihmiset, jotka luulevat, etä tein nelosen vain siksi, että olisi tullut se tyttö. Jotkut jopa säälittelevät minua, kun kaikki lapsemme ovat poikia, arghh!!!! ei kaikilla ole pakko olla lapsia molemmista sukupuolista. Piste.

varmaan oot saanu kuulla kyllästymiseen asti sitä että sitten kun tulee tyttö niin on hyvä... mutta 4 poikaa on ihan loistava, samoin kuin 4 tyttöä ja kaikki mahdolliset kombot siitä väliltä... onnea sinne ja koita kestää niitä "hyvää" tarkoittavia ihmisiä... :flower:

Meillä myös neljä poikaa ja se on nyt poikien ollessa isoja (kaksi jo aikuista) mahtavaa, ovat hyviä kavereita keskenään, olisivat varmaan siskonkin kanssa, mutta noilla on noita poikien juttuja.

Minua vain ärsyttää, kun suurin osa ihmisistä olettaa, että väkisin haluan tytön ja olen pettynyt, kun tämäkin on poika, mutta en vain ääneen sitä sano. Höh! Oikeastaan olin ultrassa todella innoissani, kun kuulin, että poika tämäkin; monessa asiassa pääsen helpommallakin. Ei tarvi ostaa mitään, kun kaikki on valmiina ym. Saa niitä tyttöjä noilla pojilla sitten myöhemmin.

Heh ja tiedossa oli jo toisen pojan jälkeen, että vain poikia tulee, kun ukko sano, ettei rupea sekatyömieheksi!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Minua vain ärsyttää, kun suurin osa ihmisistä olettaa, että väkisin haluan tytön ja olen pettynyt, kun tämäkin on poika, mutta en vain ääneen sitä sano. Höh! Oikeastaan olin ultrassa todella innoissani, kun kuulin, että poika tämäkin; monessa asiassa pääsen helpommallakin. Ei tarvi ostaa mitään, kun kaikki on valmiina ym. Saa niitä tyttöjä noilla pojilla sitten myöhemmin.

Heh ja tiedossa oli jo toisen pojan jälkeen, että vain poikia tulee, kun ukko sano, ettei rupea sekatyömieheksi!

ihana asenne. eikö se ole sama kumpanen tulee kun itse olen vain aina toivonut tervettä lasta. kolme niitä olen saanutkin. mulla eka tyttö ja kaks poikaa.

Onnea =) Ihana asenne sulla, tulee niin paljon vastaan niitä jotka pettyvät vauvan sukupuolesta.
Meille tulee kolmas lapsi ja anoppi oli ihan :o "mitä helvettiä te teette lisää lapsia, kun teillä on jo poika ja tyttö". Vähän myöhemmin sitten kommentoi, että kai te teette vielä toisenkin pojan jossain vaiheessa (nyt siis tyttö tulossa).. :kieh:

ei sitä tarvi kenellekkään todistella ettei halua tyttöä,ihmiset saavat nyt ajatella ja puhua mitä huvittaa.pää-asia että ite tietää aisoiden oikean laidan.yhtä tyhmää ajattelua kuin äidilleni aikoinaan sanottiin että minut on hankittu sen takia kun veljeni oli niin sairas ja jos kuolee.... :headwall:

Kyllä minulla enempi kolahti korvaan ku työkaverilla on kauhee vauva kuume,Hänellä kolme poikaa mutta tuumas että ei tässä uskalla enään yrittää ku poikia sieltä vaan tulee...

No minun kaverilla on kahdeksan poikaa ja yhdeksäs oli tyttö. Äiti vaan tuumas että mitä sillä on väliä kumpia ne on :)

Yhteistyössä